Avatar billede sap2k Nybegynder
30. marts 2001 - 16:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows 2000 - del en mappe

Har en windows 2000 - skal have adgange til denne maskine fra en win98 - det er noget med at man skal oprettet brugere som skal have tilladelse til at gå ind på maskinen - hvordan gøres dette....
Avatar billede speedy Nybegynder
30. marts 2001 - 16:29 #1
Højreklik på en mappe og tryk deling... Marker \"Del denne mappe\" og tryk \"tilladelser\"

Tryk \"tilføj\" og vælg \"gæst\" på listen.
Tryk tilføj igen, og tryk OK.

Marker checkboxene som du vil have. Hvis det bare er privat derhjemme, og du bare skal dele en mappe, så kan du roligt vælge alle fluebenene.

Gå ind i sikkerhed, og tilføj en gæst på nøjagtig samme måde.

Så skulle det gerne virke

/SpEeDy
Avatar billede sap2k Nybegynder
30. marts 2001 - 16:45 #2
med sikkerhed - hvor mener du så det er??
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. marts 2001 - 17:26 #3
\"Sikkerhed\" er der kun, hvis du bruger NTFS - ikke FAT/FAT32.

Det du skal gøre er du hopper ind i kontrol panel -> Brugere og adgangskoder

Her trykker du tilføj, og tilføjer dine andre brugere.
Avatar billede sap2k Nybegynder
30. marts 2001 - 18:38 #4
takker - anverder ikke NTFS - så håber det oki speedy løber af med belønningen!
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. marts 2001 - 22:00 #5
Yes yes ... :-)