Avatar billede nicholas- Nybegynder
12. april 2005 - 22:27 Der er 8 kommentarer

vurdering af side, med henblik på at pifte den lidt op..

Hey
Jeg vil gerne have lidt hjælp til den her side:
http://party.outlundish.dk
Det er kun designet og opbygningen der skal kritik på.. Jeg syns selv at siden harmonerer meget godt, men har fået af vide at den godt kan virke en smule kedelig.. evt. nogen der har en ide der kan pifte den lidt op?

På forhånd tak;)
Avatar billede pulz4r Nybegynder
12. april 2005 - 22:32 #1
Lav evt. en dame der i hver side af designet, der står og "gnider" sig op af borderen? ;)
Avatar billede nicholas- Nybegynder
12. april 2005 - 22:39 #2
det kunne være meget fedt, men der er ikke rigtig plads syns jeg.. eller hvad?

hvad syns du ellers om designet?
Avatar billede pulz4r Nybegynder
12. april 2005 - 22:45 #3
Self. er der plads til det! ;)
Ellers kan du altid tage 20-40 pixel af ;)
Du har jo rimlig med plads til borderne?

Men god opstilling :)
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
12. april 2005 - 23:32 #4
Du har valgt og bruge en forkert farve.

Farverne må godt være lidt varme.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. april 2005 - 23:37 #5
Der er ikke plads til en dame i hver side hvis du vil optimere siden til de skærmoplysninger folk nu en gang bruger.

Synes din baggrund er kikset, det er et standard pattern der er med i photoshop, og for mig at se giver det bare en forstyrrende effekt på baggrunden.

Hvis du ønsker denne baggrund så fyld i det mindste nyhedsboksen ud med hvid, så baggrunden bliver mindre fremtrædende, da den kun mellem/bagved boksene.

Prøv evt at tilføje en bund linie, enten sort eller med den blå farve du har i toppen.
Avatar billede pulz4r Nybegynder
13. april 2005 - 08:22 #6
nicholas- >
Jeg bemærkede det ikke igår, for der var mit net overbelastet, og alle sider tog lang tid at hente, men nu hvor jeg får ALT net i huset, pga. der ikke er nogle hjemme, kan jeg godt mærke din side tager for lang tid at hente...
Prøv at dele billederne lidt op? Lav dem til .gif, for det fylder somreglt mindre?!
Avatar billede nicholas- Nybegynder
13. april 2005 - 16:19 #7
nyt link http://www.outlundish.frac.dk .. den anden er lukket ned:S

men hacicambaz hvad mener du med at jeg har brugt en forkert farve? Hvilken hentyder du til?

ja dt kan du vel godt have ret i triple-x.. ville bare godt have noget til at bryde den alm. hvide.. har du ellers et forslag til det så? bundlinjen vil jeg lige tænke lidt over..
Avatar billede tcarlsen Nybegynder
20. april 2005 - 09:55 #8
som nogle har sagt mangler der farver.. (fest og farver. det er ikke for sjov det hedder det, det hænger sammen de to ting)...

samme med det billede du har med træerne.... der er ikke meget "fest og farver over det"....  i holder vel ikke fest i skoven eller hva????
skift eventuelt skoven ud med en dame som det lader til mange grene vil se... ;P

siden er stilfuld men FARVE det er kodeordet....!