Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
12. april 2005 - 17:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

webcamera på messenger viser mit TV-signal ( har tv-kort)

er der nogen der har en løsning til hvordan jeg kan bruge mit webcam over messenger så jeg rent faktisk viser et mig selv frem for tv2 nyhederne?

Lidt info:
- jeg har tvkort insatlleret på computeren hvilket fungerer upåklageligt!

- Mit webcam fungerede upåklageligt før jeg installerede tv-kort!

- Selvom jeg har genindstalleret webcam sker der intet!

- Jeg har kun problemer på messenger... dvs. jeg kan sagtens se mig selv når jeg f.eks vil kallibrere billedet og skarpheden samt tage billeder( bare ikke i messenger-sammenhæng)

Håber det er oplysninger nok til at hjælpe mig ellers kan i hurtigt få flere!

mvh

anders
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. april 2005 - 17:53 #1
Man kan i MSN gå ind og vælge hvilken kilde (webcam) man vil bruge!

Funktioner > Indstillinger for webcam. Under billedet kan du vælge hvilket webcam du vil have billedet fra!
Avatar billede jokkejensen Novice
12. april 2005 - 18:43 #2
Generelt
Enhedstype  Tv/video/radio-indgangsadapter
Pakningstype  Ekstern
Grænsefladetype  Hi-Speed USB
Kompatabilitet  Pc
Video
Type  Videooptagelsesadapter
Grænsefladetype  S-videoindgang, komposit videoindgang
Analogvideoformat  NTSC, SECAM, PAL, PAL-B/G, PAL-I, PAL-K, PAL-D, M-NTSC
Analogvideosignal  S-Video, sammensat video
Digital videoformat  MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, AVI
Format for stillbilleder  JPEG, BMP
Understøttelse af lydindgang  Standard
Egenskaber  Tv-tuner
Lydindgang
Type  FM-tuner
Ekspansion / Konnektivitet
Forsynede interfaces  1 x Tv-antenne
1 x FM-antenne
1 x skærm/video - S-videoindgang
1 x skærm/video - komposit videoindgang - RCA
1 x lyd - Indgang - RCA x 2
1 x lyd - Udgang - mini-telefon, 3,5 mm
Tilslutninger  1 x Hi-Speed USB - 4-PIN USB type B
Diverse
Medfølgende ledninger  1 x USB-kabel
1 x audiokabel
1 x videokabel
Udstyr inkluderet  Fjernstyring
Programmel / Systemkrav
Med software  Driver
OS nødvendig  Microsoft Windows 2000 / XP

Der står ikke direkte noget om det.. men kig på deres side, der er dog en remote med..
Avatar billede jokkejensen Novice
12. april 2005 - 18:43 #3
arghh forkert post igen :( .. sorry
Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
12. april 2005 - 23:47 #4
ok tak for svaret... :0) ved ikke om det var det der hjalp eller om det var fordi jeg genistallerede programmet men tvivlen må komme dig til gode:0)