Avatar billede jacquesb Nybegynder
12. april 2005 - 17:31 Der er 6 kommentarer

Dok. som er gået tabt?!

Hej!
Jeg forsøger at hjælpe en som har mistet et word dokument. Dokumentet blev åbnet direkte fra hotmail og kun gemt via Ctrl+s og nu efter computeren har været slukket og word lukket ned, ved personen ikke hvor dokumentet er. Hvis det da ikke er gået tabt? Er der nogen der kan hjælpe snarest?
På forhånd mange tak!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
12. april 2005 - 17:36 #1
se i temp, seneste(word dukomenter.. eller når du åbner et word dok, så i filer..nederst ) og temporary internet files..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
12. april 2005 - 17:37 #2
og btw.. kan du ikke bare logge ind på hormail igen, og hente det der..??

prøv evt. at søge efter det..O)
Avatar billede avarjo Nybegynder
12. april 2005 - 17:39 #3
Brug >Start >søg  skriv: *.doc  søgefunktionen vil finde alle doc dukomenter på puteren på de drev du angiver(c, d, e osv).
Avatar billede lx2ba Novice
13. april 2005 - 20:44 #4
Eventuelt kan man jo også i søgningen lægge begrænsningen: Søgekriterier - datoer for dokumentet, type, størrelse. Jeg mener at der også har været mulighed for at angive et dato interval; men det kan jeg ikke lige finde :-)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. maj 2005 - 16:03 #5
lukker du..??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. december 2005 - 14:41 #6
husk at lukke gamle spm..!! Folk har brugt tid på dig, og din pc-problemer. Også fortjener de i det mindste den kredit, at få lidt point.. eller måske blot et Tak.

hvis du ikke ved hvordan, så marker navnet/navnene med musen, og tryk accepter.o)
læs her hvordan m.m..-> http://www.ebruger.dk/faq/

hvis ikke folk har lagt et svar, så bed om et svar.

jul er cool..O)