Avatar billede nadste Nybegynder
12. april 2005 - 13:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Adgang Nægtet

Er der en måde man kan komme uden om den sikkerhed der er på denne server, f.eks hvis jeg går in på arto skriver den adgang nægtet er der en måde hvor man kan komme uden om den sikkerhed på?

Uden at skulle hacke eller lign.
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. april 2005 - 13:21 #1
t omgå sikkerheden er at hacke, så svaret er nej
Avatar billede soth Nybegynder
12. april 2005 - 13:22 #2
Du kan kun gøre noget hvis du har fysisk adgang til maskinen eller er det lukket land. Du kan selvfølgelig prøve at kalde nogen andre sider som fx. info.php test.aps og den slags.
Avatar billede nadste Nybegynder
12. april 2005 - 13:22 #3
jeg tænke mere på om hvis jeg nu brugte netscape istedet for internet explore tror du så det ville kunne lykkes?
Avatar billede soth Nybegynder
12. april 2005 - 13:23 #4
Nej det vil ikke ændre noget for sikkerheden er lagt på serveren og ikke på klienten.
Avatar billede soth Nybegynder
12. april 2005 - 13:23 #5
Så selvom du bruger Lynx kommer du ikke ind. ;)
Avatar billede nadste Nybegynder
12. april 2005 - 13:25 #6
okay så hvad ville jeg skulle gøre, hvis jeg nu brænder så meget for at komme ind
Avatar billede soth Nybegynder
12. april 2005 - 13:34 #7
Kontakte folkene der driver sitet og bed dem om at login for ellers er det over and out.
Avatar billede nadste Nybegynder
12. april 2005 - 13:40 #8
svar