Avatar billede andersasp Nybegynder
12. april 2005 - 11:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

redelegering af .com domæne

Hejsa,

Jeg har et .com domæne som jeg har flyttet over til web10 - jeg troede dette var gjort for lang tid siden, men da mit gamle webhotel udløb fandt jeg ud af at det ikke var redelegeret....

Web10 siger det kommer til at tage en måned at få flyttet domænet nu. Men det burde da ikke kunne passe?????  kan man evt. lave denne dns flytning selv?????
Avatar billede whee Nybegynder
12. april 2005 - 12:02 #1
Hvis du har adgang til der hvor domænet er købt, så bør du kunne sætte DNS selv.
Avatar billede ate Nybegynder
12. april 2005 - 12:36 #2
Man kan normalt selv skifte DNS, men for hver registrator, nye regler.
hvis du skriver hvilken registrator domænet ligger hos nu, eller giver mig domænenanvet, skal jeg skære det ud i pap for dig :)
Et .com domæne kan ikke flyttes inden for 60 dage efter registrering/flytning/fornyelse. Måske derfor web10 siger 30 dage?
Mere info! :D
Avatar billede andersasp Nybegynder
12. april 2005 - 12:42 #3
Tusinde tak! jeg kender desværre ikke så meget til DNS.

Domænet er: ducaldenmark.com
Avatar billede ate Nybegynder
14. april 2005 - 14:10 #4
Domænet er flyttet til web10, skulle det ikke det?
domain:      ducaldenmark.com
status:      lock
owner:        Charlotte Anholm
email:        webmaster@stein-graphic.dk
address:      Gaaseagervej 16
city:        Egaa
state:        DK
postal-code:  8250
country:      DK
phone:        +4586228556
admin-c:      dns@jth.net#0
tech-c:      dns@jth.net#0
billing-c:    robot@jth.net#0
reseller:    Registreret gennem jth.net (http://jth.net)
reseller:    Geografisk adskilte navneservere
reseller:    Vi saelger ogsaa SMS og postbackup
nserver:      nsta.jth.net 195.128.174.10
nserver:      nsta1.jth.net 80.197.5.166
created:      2003-09-30 06:29:53 UTC
modified:    2005-04-11 20:53:27 UTC
expires:      2005-09-30 02:29:35 UTC
source:      joker.com live whois service
query-time:  0.067932
db-updated:  2005-04-14 12:06:06
Avatar billede random69 Nybegynder
17. april 2005 - 21:03 #5
Jeg har lige set at du har Joker.com som Source. Vi har redelegeret en del com domæner og joker er simplethen nogle sløve padder. Det hjælper heller ikke at ringe til dem.... det bliver lortet ikke hurtigere af.
Avatar billede andersasp Nybegynder
17. april 2005 - 21:18 #6
Ja jeg har også haft en hel del problemer med com domæner!!  - men siden ser ud til at virke nu, tak for hjælpen alle sammen. I må lige smide nogle svar så jeg kan give nogle points!!!  God søndag!
Avatar billede andersasp Nybegynder
29. september 2005 - 14:58 #7
ok jeg lukker! tak for hjælpen alle sammen