Avatar billede mikkelp12 Nybegynder
12. april 2005 - 10:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan man vælge yahoo! mail som default mailprogram?

Hej

Jeg bruger Yahoo! mail og vil gerne have at min explore automatisk ved at når jeg f.eks. trykker på et "mail link" at den så starter en ny mail i Yahoo! mail istedet for i Outlook express.
Problemet er at jeg har været inde under programs i internet option. Der kan man umiddelbart kun vælge mellem express, Outlook og hotmail... Jeg har dog på en anden computer oplevet at den brugte min yahoo! mail når jeg trykkede på et "mail link", så det må jo kunne lade sig gøre...

Vh, Mikkel
Avatar billede kalp Novice
12. april 2005 - 10:41 #1
funktioner->internet indstillinger-> vælge programmer.. og vælge yahoo i mail program
Avatar billede mikkelp12 Nybegynder
12. april 2005 - 10:50 #2
Hej igen Kalp!

Well, som jeg skriver har jeg kun valget mellem express, outlook og hotmail. Yahoo! figurer ikke i den liste! Så spørgsmålet er jo så hvordan jeg får yahoo! til at fremgå af listen?

Vh, Mikkel
Avatar billede kalp Novice
12. april 2005 - 19:26 #3
sorry.. my bad... så kunne jeg kun komme frem til dette
http://help.yahoo.com/help/uk/edit/edit-15.html
Avatar billede mikkelp12 Nybegynder
12. april 2005 - 20:00 #4
Hej igen. Det har kun noget at gøre med at man kan samle flere e-mail adresser i en Yahoo!mail adresse, såvidt jeg kan se.
Andre bud?

Vh, Mikkel
Avatar billede mikkelp12 Nybegynder
14. april 2005 - 10:33 #5
Så har jeg fundet det rigtige link selv. Puha, det var ikke helt nemt, men for andre der har samme problem, værsgo:
http://help.yahoo.com/help/us/mail/ext/ext-11.html

Vh, Mikkel

PS: Sorry Kalp :(
Avatar billede kalp Novice
14. april 2005 - 10:49 #6
gør da ikke noget..:) lig selv et svar og accepter det:)
Avatar billede mikkelp12 Nybegynder
14. april 2005 - 10:51 #7
Hermed gjort, mikkel ;)