Avatar billede adh88 Nybegynder
12. april 2005 - 08:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Automattisk genstart ved systemgendannelse

Min comp begyndte at genstarte da jeg forsøgte at slukke den. Så lavede jeg en systemgendannelse, men lige når den næsten er færdig med at lukke efter den har gendannet filer, genstarter den, og starter op, og siger at systemgendannelsen ikke kunne gennemføres. Det er lige meget hvor langt jeg går tilbage, så gør den det samme.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. april 2005 - 14:22 #1
Havde samme problem på min computer. Kunne dog få lov at gendanne fra det sidste kontrolpunkt, altså idag eller igår.
Avatar billede haverslev Novice
12. april 2005 - 14:57 #2
Prøv at smide din XP cd i cd-drevet og udfør:
Klik på start, klik på kør - skriv: sfc /scannow og klik på ok. Husk mellemrum efter sfc
Avatar billede adh88 Nybegynder
13. juli 2005 - 09:40 #3
Jeg lukker her..
Avatar billede haverslev Novice
13. juli 2005 - 10:18 #4
Hvis du har løst problemet, så skal du lige skrive, hvad du gjorde for at få problemet løst.
Herved er løsningen tilgængelig for andre, der evt. har/får samme problem ;)