Avatar billede marky_dk Nybegynder
11. april 2005 - 22:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med roaming profiles på server 2003

Hej alle sammen.

Håber at der er en her der er skarp nok til at løse dette problem for mig...

Har en SBS2003 med roaming profiles og redeligering af skrivebord, dokumenter og application data. Dette virker OK.
Men jeg får en sikkerheds advarsel, når jeg aktivere et en genvej til foreks en exefil der ligger inde for domainet fra skrivebordet. Dette kan jeg dog løse ved at gå ind i internet indstillinger, sikkerhed og manuelt tilføje domainet. Dette ønsker jeg at gøre via en gruppe politik fra centralt hold.
Har oprettet en på min server, men den slår ikke igennem på klient maksinen.

Dette står i min event log:
Udvidelsen Egen version af Internet Explorer på klientsiden for Gruppepolitik kunne ikke logføre data for gældende politikindstilling. Kontroller, om der findes tidligere fejlmeddelelser for udvidelsen.

Har prøvet at oprette GPen med og uden "enhanced security" installeret på serveren.

Har søgt vild og voldsomt på google og ikke fundet et svar.

Der er 40 point til ham / hende der kan løse mit problem.

MVH
Thomas
Avatar billede marky_dk Nybegynder
11. april 2005 - 22:03 #1
Doh... det blev til 100... men det gør det ikke mindre spændende...
Avatar billede preetz Nybegynder
12. april 2005 - 09:08 #2
Kunne du evt smide et id nummer fra eventloggen? Fejlbeskeder på dansk er lidt svære at søge på :-)
Avatar billede marky_dk Nybegynder
18. august 2007 - 08:25 #3
Svaret....