Avatar billede nickyc Nybegynder
11. april 2005 - 21:41 Der er 5 kommentarer

html text fade in, samt billeder?

Hey alle...

Har lidt problemer med noget her!

Jeg har en textbox, teksten har jeg sat til at være html tekst!

Mit problem er så bare!

Jeg kan ikke få html teksten til at fade in, medmindre jeg sætter det hele til at være static, og ikke dynamic!

Og en anden ting er, hvordan får jeg billeder med en i min textbox! Grunden til dette er at der er tekst der skal scrolles, hvori der skal være billeder!

Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe??
Avatar billede lyden Nybegynder
11. april 2005 - 21:43 #1
.......du skal formentlig embede din font, det gøres i din properties inspector i feltet character/Specify ranges
Avatar billede nickyc Nybegynder
11. april 2005 - 21:48 #2
hmm, ok...

Er ikke sikker på vi er på samme felt her :) - mente ikke en textbox på den måde :)

Mente skam bare jeg har brugt værktøjet A, også har jeg smidt en scrollbar i denne!
Avatar billede zezilie Nybegynder
11. april 2005 - 22:16 #3
lav et mc og smid din tekst og billeder derind og så smider du et scrollpane på scenen. Du laver self linkage på dit mc
Avatar billede flashers Nybegynder
11. april 2005 - 22:40 #4
Avatar billede kragekjaer Praktikant
12. april 2005 - 00:29 #5
du kan ikke fade dynamisk tekst medmindre du embedder fonten