Avatar billede stuf99 Nybegynder
11. april 2005 - 20:12 Der er 1 løsning

Fejltekst: Your client is not allowed

Hej
Jeg prøver at tilgå KISS'es nye online funktionalitet til DP-558. Men jeg oplever et problem, jeg kommer godt nok ind på startsiden. Startsiden består bare af et stort logo med KISS og derudover et link. Klikker jeg på linket for at kommer videre kommer fejlteksten: "Your client is not allowed to access the requested object". Har det noget med min opsæt at gøre?
Deres url er: http://epg.kml.kiss-technology.com
Avatar billede olling Nybegynder
24. juli 2006 - 19:00 #1
Ja. Du skal starte med at opgradere din KISS til den nyeste firmware. Dernæst skal du gå ind under menu, og ned i Online KML-tjenester. Der skal du klikke på Reveail Player - og så får du en kode. Det er den, som du første gang skal bruge, når du logger på EPG'en. Der kan du så efterfølgende tilføje en mailadresse, der er rimelig meget lettere at huske :)