Avatar billede as_roma Nybegynder
11. april 2005 - 17:15 Der er 16 kommentarer

Tør jeg teste min cpu

jeg har lige fået mit bundkort tilbage fra shg de skriver ikke hvad der var galt med det. nu ved jeg så bare ikke om jeg tør bruge sende cpu'en ind eller jeg bare skal prøve den. nærmere beskrivelse af hvad der var galt er her http://www.eksperten.dk/spm/597275
Avatar billede huset Praktikant
11. april 2005 - 17:20 #1
Sker der intet ved
Avatar billede peet49 Nybegynder
11. april 2005 - 17:22 #2
Du har vel ingen anden udvej, hvis du vil, om der kører.
Avatar billede huset Praktikant
11. april 2005 - 17:25 #3
Korrekt :D

Hit og se om ikke det går. Ellers end lortet tilbage
Avatar billede blueice Nybegynder
11. april 2005 - 17:27 #4
Det kan evt. være en virus, nogle virus'er ødelægger ens hardware... provokerende lort. har selv været udefor det. som du selv skrev var du på nettet da det skete.
Avatar billede huset Praktikant
11. april 2005 - 17:31 #5
Så skal man dælme være slem uheldig :D

I med skidtet, sker det igen, så send det tilbage til SHG. Det er 99,9 % sikkert bare sendt dig en ny CPU.

Du smider selvfølgelig pasta på ikke?
Avatar billede huset Praktikant
11. april 2005 - 17:33 #6
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=as_roma&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Opretter, nu glemmer du ikke at lukke de spørgsmål du IKKE længere benytter ikke :D
Avatar billede huset Praktikant
15. april 2005 - 12:00 #7
kunne det tænkes du kunne finde tid til at oplyse os om sagens gang, eller få lukket dette spørgsmål!
Avatar billede as_roma Nybegynder
15. april 2005 - 16:26 #8
Jeg har testet det, og det fungere forløbigt fint. håber det forsæstter sådan sidste gang kørte den fint en uges tid...
Avatar billede huset Praktikant
15. april 2005 - 16:34 #9
Så luk spørgsmålet
Avatar billede huset Praktikant
27. april 2005 - 18:31 #10
Kunne det tænkes du gad bruge lidt tid på at få lukket her eller givet os den feedback du burde efter at have fået support!?
Avatar billede huset Praktikant
07. maj 2005 - 16:05 #11
Kunne man forestille sig du ville smide lidt feedback til de folk de har givet dig support, eller måske få spørgsmålet lukket?
Avatar billede as_roma Nybegynder
07. maj 2005 - 17:56 #12
jeg har testet den og det fungere fint, undskyld jeg ikke har svaret før...
Avatar billede peet49 Nybegynder
07. maj 2005 - 17:58 #13
Så er der jo ingen grund til ikke, at lukke spørgsmålet.
Avatar billede huset Praktikant
07. maj 2005 - 18:00 #14
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:37 #15
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 08:50 #16
Kunne man efterhånden forvente feedback fra dig opretter, eller på anden måde du gad bruge tid på at lukke spørgsmålet igen?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar