Avatar billede ttakahotboy Nybegynder
11. april 2005 - 14:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvordan for jeg ændret designet af min cursor til min hjemmeside?

jeg har et spørgsmål som lyder, hvordan for jeg ændret designet af min cursor til min hjemmeside?
al hjælp har af største interesse..

på forhånd tak
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. april 2005 - 14:41 #1
Avatar billede keysersoze Guru
11. april 2005 - 15:27 #2
og kan du ikke bruge nogle af ovenstående pile men vil have helt dine egne så kræver det at brugeren installerer et eller andet program for at de kan vises - og det gider de færreste næppe...
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. april 2005 - 15:31 #3
og i linket bliver "hand" brugt, denne virker kun i IE, brug istedet "pointer"
Avatar billede ttakahotboy Nybegynder
11. april 2005 - 17:05 #4
så har jeg lige kigget på det der inde, men jeg tænkte nu på selve hjemmesiden, sådan at den cursor også havdet et andet icon, og ikke bare ved links?
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. april 2005 - 17:10 #5
smid det på body :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. april 2005 - 17:11 #6
<style>
body
{
cursor: crosshair
}
</style>

Sæt dette i dit head tag, eller i din css fil
Avatar billede ttakahotboy Nybegynder
11. april 2005 - 17:23 #7
okey... men hvad hvis jeg har et billede (istedet for crosshair) som jeg vil have ind som cursor er det ladsiggørligt?
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. april 2005 - 17:27 #8
http://www.9am.dk/artikler/cursor.asp der står noget her den første i tabellen, jeg ved dog ikke om det virker, da jeg ikke har testet det.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. april 2005 - 13:23 #9
smider lige et svar hvis det kunne bruges