Avatar billede pewolle Nybegynder
11. april 2005 - 13:14 Der er 2 kommentarer

Manglende modtager navn i sendt post mappen

Jeg har et underligt problem på en Outlook 2003.
Når man har sendt en mail, ligger den fint i Sendt Post, men modtagerens navn/e-mail er helt blank i feltet ”Til”.
Det er lidt noget rod, når man ikke kan se hvem man har sendt til.

Hvis man vælger adressen fra Kontaktpersoner, husker den den nogle gange, men skriver man en adresse manuelt, er Til feltet helt blankt.

Er der nogle, der har været ude for noget lignende?

Klient: Outlook 2003
Server: Exchange 2003
Begge med seneste opdateringer
Avatar billede vejmand Juniormester
11. april 2005 - 13:35 #1
Har du skrevet adressen i feltet "til" i den sendte mail?

Hvis du har skrevet adressen i feltet "Bcc" kan du ikke se hvem du har sendt til i "Sendt post"
Avatar billede pewolle Nybegynder
11. april 2005 - 17:53 #2
Ja - adressen er skrevet i til feltet.
Hvis jeg skriver noget i Cc eller Bcc kan jeg fint se hvem jeg har sendt til, henholdsvis i Cc og Bcc felterne.
Det er som om at indholdet i Til er væk.