Avatar billede namnam Nybegynder
11. april 2005 - 12:00 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Lave billedserie

Hej. Jeg har fået stillet en opgave jeg skal lave 3 billeder med en historie. Jeg skal finde nogle billeder og manipulere dem til en historie. jeg er total på bar bund, jeg har ingen idé om hvad jeg skal lave og jeg skal fremlægge det på fredag.. Er der nogen der kan give mig en håndsrækning*?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
11. april 2005 - 17:53 #2
Ja, sværere behøver det jo ikke at være... ;-)

Du kan også finde et billede af en trampolin, en pony og en pige med fregner?
Eller et billede af et gevær, en vandmelon og en amerikansk redneck?
Eller en sølvgrå Audi, en løbsk sneplov og en forsikring, der ikke blev betalt?
Eller hvad med en Mac, et billede af Bill Gates og et lummert soveværelse?
Eller en Beagle hund, et jagtselskab og lidt for mange Jägermeisters?

Kan du se historierne, ved at jeg blot har valgt nogle enkle motiver? Det er jo bare at gribe fat i fantasien og vælge. Held og lykke med det!

Lad os høre, hvad du finder på... :-)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
14. april 2005 - 09:54 #3
Ingen respons?
Avatar billede namnam Nybegynder
15. april 2005 - 21:46 #4
Hej igen. Undskyld den lange responstid.. Jeg kan godt se hvor i begge vil. Mange tak smid nogle svar.. :D
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
17. april 2005 - 20:55 #5
There you go.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
18. april 2005 - 14:40 #6
Hvad endte historien egentlig med at blive til?
Avatar billede namnam Nybegynder
08. maj 2005 - 15:36 #7
Sorry med ventetiden. Det endte med at blive en fin serie med børn fra hele verden, omdannet til prikker på kort og så en flyver der kastede mad ud.. Så det var fint.. Mange tak..