Avatar billede hif Nybegynder
11. april 2005 - 08:42 Der er 9 kommentarer

computer fryser når der oprettes forbindelse!

har det problem at min vens computer fryser når han prøvet at oprette forbindelse til det trådløse netværk, hvad kan problemet være?... vi har prøvet lidt af hvert, afinstalled, installed osv osv .. hjælp lige ..
Avatar billede giorgio Nybegynder
11. april 2005 - 08:49 #1
Hvilket udstyr bruger han?

Har han haft forbindelse?

Jeg har brug for en lidt mere detaljeret beskrivelse for at hjælpe. Hvad er opsætningen? hvad er prøvet?
Avatar billede hif Nybegynder
11. april 2005 - 08:52 #2
altså .. det er en belkin 11 mps eller hvad det hedder ... han har haft forbindelse om fredagen, og er taget hjem på weekend ( vi går på efterskole ) og kommer op søndag aften og så kan han ikke connecte, idag prøvet vi så at afinstaller og installe og så fryser den, nu har vi vidst fået den til at stoppe med at fryse, men han får stadig ikke forbindelse skønt han havde fredag.
Avatar billede giorgio Nybegynder
11. april 2005 - 08:58 #3
HVad er det for en maskine han har, mærke og type?
Avatar billede hif Nybegynder
11. april 2005 - 09:00 #4
altså .. alt godt for edbpriser.dk :) ... men msi bundkort, intel P 4, 2,6 512 ddr ... men den kørte jo på nettet fredag, men søndag gider den ikke ? :(
Avatar billede giorgio Nybegynder
11. april 2005 - 09:04 #5
Jamen er det en selvbygget maskine eller snakker vi ex. dell ? er det en stationær eller bærbar?
Avatar billede giorgio Nybegynder
11. april 2005 - 09:05 #6
der er flere der har oplevet det problem med belkin kort desværre, så jeg har brug for ret mange detaljer før end jeg kan sige om det kunne være det samme symptom :)
Avatar billede giorgio Nybegynder
11. april 2005 - 09:16 #7
Jeg vil gerne vide hvad det er for noget belkin hardware han har, de har meget wi-fi udstyr, så kan jeg få det helt præcist vil det være perfekt. er det PCI/USB eller PCMCIA kort han har, hvilken basestation har han? hvor er det købt?
Avatar billede hif Nybegynder
11. april 2005 - 09:40 #8
uha .. bere end jeg ved hehe ... altså .. det er usb, driverne er v1.0 :) og det er vist købt på edbpriser.dk så ;)
Avatar billede giorgio Nybegynder
11. april 2005 - 12:23 #9
prøv lige engang at kigge i fejlloggen på XP, der beskriver den som regel hvorfor den fejler.