Avatar billede bendover Nybegynder
10. april 2005 - 18:00 Der er 2 kommentarer

Problem erfter reinstallering af PC

Hej drenge

Vi er 2 gutter der deler internetforbindelse. Den ene via Wlan og den anden alm. kabel. Alt dette har kørt fint indtil igår.

Han lavede en format og reinstallerede hans pc. Dette er pc'en med wlan. Efter dette er gjort blokerer hans pc adgang til internettet.

Det vil sige at når hans pc er på netværket er der ikke adgang til internet?? Hiver jeg kablet ud til den trådløse accesspoint, og altså hans forbindelse, kører mit internet fint igen.

Hvad er det jeg overser?
Avatar billede peet49 Nybegynder
10. april 2005 - 18:36 #1
Har han husket div. driver til bundkortet??
Avatar billede cyber00 Nybegynder
13. april 2005 - 15:07 #2
Har du husket at installere alle drivere? det er det væsenlige problem. og så skal nettes sættes op igen på hans computer