Avatar billede thanhplay Nybegynder
10. april 2005 - 12:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Print af sider i Adobe Reader

Hej

Hvordan opsætter man Adobe Reader til at printe 4 sider på et A4-papir. Dvs. at 4 sider vist i Adobe Reader kan være på et A4-papir når man printer det ud.

thanhplay
Avatar billede jpvj Nybegynder
10. april 2005 - 12:56 #1
Du vælger Print->Side skalering->Flere sider pr. ark.
Avatar billede jpvj Nybegynder
10. april 2005 - 12:56 #2
PS: Testet med Adobe Reader 7
Avatar billede thanhplay Nybegynder
10. april 2005 - 15:37 #3
den funktion har jeg ikke, jeg har kan vælge mellem : Ingen, Tilpas til Papiret og formindsk store sider.

den du snakker om er der ikke.
Avatar billede lx2ba Novice
10. april 2005 - 16:36 #4
Jeg er ikke ekspert; men jeg kan heller ikke finde den funktion (som hjælpfunktionen i øvrigt også nævner), som du henviser til!
Adobe Reader 7!
Avatar billede jkrons Professor
11. april 2005 - 12:05 #5
Kan du ikke indstille det i printerens egenskaber? Det bruger jeg selv.
Avatar billede lx2ba Novice
11. april 2005 - 15:47 #6
OK, - dèr fandt jeg det.....
Godt gemt i Printer-egenskaber > funktioner! Den skal jeg huske!
Håber, at Thanhplay stadig er med os  :<)
Avatar billede thanhplay Nybegynder
12. april 2005 - 16:37 #7
ok, jeg har fundet ud af det. Det findes i Adobe Reader 7.0. Det lagde jeg ikke lige mærke til første gang jeg læste.
Men det er lidt underligt at det ikke findes i Adode Reader 6.0 og ældre. Men det er da godt at det findes i den nye version, var lidt skeptisk med  opgradere til 7.0, da jeg troede der ikke var den store forskel fra 6.0, men nu kan jeg da se grunden til at opgradere.

og tak for svaret jpvj