Avatar billede soenderhegn Nybegynder
10. april 2005 - 10:47 Der er 1 kommentar

DNS fejl i argosoft mailprogram

Under opsætning af argosoftmail server er jeg stødt på følgende fejl.
Når jeg indtaster ip adresse til DNS server melder den at den ikke findes. I hjælpen står der at jeg skal kører ipconfig /all for at se DNS adressen. Skal jeg ikke bruge DNS til min ISP
Avatar billede kenp Novice
10. april 2005 - 11:35 #1
Det kommer an på om du køre din egen dns server hvis du ikke gør det så brug din ISP dns server

Det er en kendt fejl, og hvis du kiggede i FAQ på argosoft.com ville du vide at det ikke betyder noget.