Avatar billede calinka Nybegynder
10. april 2005 - 10:05 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Kan data reddes?

Hejsa.

Efter nedbrud af PC, er vi kommet frem til at HD er roeget sig en tur. Den kan ind i mellem ses i BIOS, men forsvinder igen efter reboot.

Kan de data der ligger paa HD, reddes paa nogen som helst maade, uden at det koster en milliard?
I givet fald, hvordan?
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2005 - 10:07 #1
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2005 - 10:08 #2
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2005 - 10:08 #3
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2005 - 10:11 #4
http://www.ontrack.com/easyrecovery/

runtime skal registreres inden du kan få skidtet tilbage. Med trial kan du kun SE den tabte data.

Her brugte en anden bruger et med succes http://www.eksperten.dk/spm/355162
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2005 - 10:14 #5
Kommer jo også an på hvor vigtige filer der er mistet.

Prøv at kigge hos IBAS - der er eksperter i at reetablere data, og har også en application til at WIPE data.
http://www.ibas.dk/datasletning/index.htm

Men de KOSTER en bondegård.

Tror dog du kan komme langt med første link http://www.runtime.org/
Avatar billede calinka Nybegynder
10. april 2005 - 10:15 #6
Men kan jeg saette den gamle HD som slave, eller hvordan skal jeg goere det?
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2005 - 10:18 #7
Læs deres faq på runtime. Ellers er der en bruger herinde der har oversat deres site faq http://eksperten.dk/artikler/650
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2005 - 10:32 #8
Huset den artikel er IKKE oversat udfra deres FAQ, men udfra mine personlige erfaringer, bare sådan for en god ordens skyld *S*
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2005 - 10:34 #9
Prøv lige at sammenligne teksten du har skrevet, og så deres FAQ min ven :D

100 % det samme, bare omskrevet. Men godt til folk, som har brug for det :D
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2005 - 10:38 #10
Huset hånden på hjertet og alt det der *G*, det er IKKE oversat derfra, at det måske er det samme der står er 100% rent tilfælde (og alligevel ikke, for da jeg efterhåden har brugt det program utallige gange i 3-4 år nu), kender jeg det ret godt, og derfor burde mine erfaringer jo være de samme som runtime´s egne erfaringer)
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2005 - 10:43 #11
Forklaring godtaget, og kommentar til "artiklen" ændret.
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2005 - 10:45 #12
Huset takker ;)
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2005 - 10:46 #13
np :D
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2005 - 13:30 #14
Hjalp det?
Avatar billede calinka Nybegynder
11. april 2005 - 11:18 #15
Det er jo ikke fordi den er halvvejs formateret, jeg kan ikke komme ind på den HD. Der er i mine øjne en forskel, eller hvad?
Avatar billede screem_brille Novice
11. april 2005 - 12:55 #16
Jeg er ikke helt med på hvad du præcist mener ?
Avatar billede huset Praktikant
11. april 2005 - 16:28 #17
???
Avatar billede huset Praktikant
15. april 2005 - 11:54 #18
kunne det tænkes du kunne finde tid til at oplyse os om sagens gang, eller få lukket dette spørgsmål!
Avatar billede huset Praktikant
27. april 2005 - 18:31 #19
Kunne det tænkes du gad bruge lidt tid på at få lukket her eller givet os den feedback du burde efter at have fået support!?
Avatar billede huset Praktikant
07. maj 2005 - 16:05 #20
Kunne man forestille sig du ville smide lidt feedback til de folk de har givet dig support, eller måske få spørgsmålet lukket?