Avatar billede lonem Nybegynder
09. april 2005 - 20:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HJÆÆLP - Kopering af film

Jeg har kørt nogle film gennem shrink, og så har jeg brændt filerne ned på en dvd skive med Dickjuggle, så de er klar til videre brænding..
Men så.. vil min datter lægge de audio og vob filer ind på hendes pc, så hun kan brænde dvd filmene.
Når hun kopierer filerne over i en mappe på hendes pc, opstår der en fejl der lyder følgende:

Det er ikke muligt at kopiere VTS_01_1 : Forkert parameter.

Hvad gør vi herfra?

Og hvordan brænder jeg dem over som dvd film fra de skiver jeg har lavet??
Avatar billede sonysoccer Nybegynder
09. april 2005 - 22:17 #1
Det lyder lidt "bøvlet", hvorfor ikke prøve at bruge CloneDVD http://www.elby.ch/products/clone_dvd/
Du skal muligvis også bruge AnyDvd http://www.slysoft.com/da/anydvd.html

Begge programmer kan gratis bruges i 21 dage.
Avatar billede petite Nybegynder
09. april 2005 - 23:05 #2
hmm.. hjælper mig ikke videre herfra..
hvad med alle dem jeg har lagt ned på siver? hvordan får hun dem kopieret ind på hendes pc.. og hvordan får jeg dem brændt som dvd derfra?
Vigtist lige nu, er at hun kan få dem kopieret over,...
Avatar billede gymnastikforeningen Nybegynder
10. april 2005 - 12:28 #3
Lyder som fejl på DVDskiven.
DVDshrink gemmer jo filerne på Harddisken, inden brænding. Derfra skal du brænde en DVD-video, (DVDShrink kan selv gøre det hvis du har Nero og har lagt en disc i Brænderen inden start).
Ellers:
Brug Nero og brænd DVD-video, med filerne fra mappen Video_ts til samme mappen på den nye skive.
Du skal ikke brænde filerne som en data-skive, (DVD-iso). Det giver ingen mening at brænde filerne mere end en gang.