Avatar billede casemodding Nybegynder
09. april 2005 - 19:38 Der er 18 kommentarer

gefroce 6800 gt med spil til ?

hej igen...

jeg har endelig besluttet mig for at jeg skal have et geforce 6800 gt grafikkort som skal bruges til SLI.....

eftersom de producenter der laver kortet er ret ens er det jo egentligt ligemeget om man køber et gigabyte kort eller et asus....

men så så jeg at alle kort havde bundle software med som fx spil...
så jeg tænkte når kortene nu er ens så kan jeg jo bare vælge den producent der har de bedste spil med....

mit spørgsmål er: hvilken producent sælger et geforce 6800 gt til PCI express MED doom 3, far cry eller et andet godt 1. persons skydespil.... ???

den der finder det nævnte kort med doom3 eller nogle andre gode spil får simpelthen pointene !!!

har kigget lidt på XFX de leverer vist med doom 3... men der er jo også producenter der giver flere spil med.... jeg er ikke så interreseret i prince of persia, da jeg syntes det er kedeligt...
Avatar billede articfruit Nybegynder
09. april 2005 - 20:06 #1
http://www.mariendals.dk/shop/subcategory.asp?id=165
here you go... du kan selv vælge dit spil :o)
Avatar billede casemodding Nybegynder
09. april 2005 - 20:45 #2
fedt nok.... problemet er bare at intet pov kort passer til SLI...

kender du ikk et kort (6800 gt) hvor der følger doom 3 eller far cry med som koster deromkring 3500 og kan fås i danmark ???
Avatar billede articfruit Nybegynder
09. april 2005 - 22:20 #3
Ved ikke så meget om det... Men der står:
Video adapter egenskaber: Nvidia SLI Multi-GPU Technology
Er det ikke det?
http://www.mariendals.dk/shop/item.asp?id=1938
Avatar billede casemodding Nybegynder
10. april 2005 - 07:47 #4
ja det lyder som om det er det men når kortet understøtter SLI skal kortet have sådan en lille printplade stykke oppe i venstre hjørne....
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2005 - 09:03 #5
Casemodding >> http://www.eksperten.dk/spm/607865  du bedes kommentare dette nu!

Beklager spammen opretter
Avatar billede articfruit Nybegynder
10. april 2005 - 10:25 #6
SLI capable

An NVIDIA SLI system includes a PCI Express motherboard that supports two physical connectors that are capable of having two NVIDIA-based PCI Express graphics cards plugged into them. Joined by the NVIDIA SLI connector, the two graphics cards power one monitor, delivering earth-shattering PC performance.

The Point of View GeForce 6800 GT PCI-E is fully SLI capable.

http://www.pointofview-online.com/products/pcx6800gt.php
Avatar billede casemodding Nybegynder
10. april 2005 - 18:22 #7
hej igen....

jeg kan godt se det nu articfruit det er udemærket men så kommer prisen bare op på 3500 hvilket er det samme som hvis jeg købte et leadtek geforce 6800gt med far cry for sig selv.... og med leadtekken kommer der også pop og splinter cell med....

har du et andet forslag ?
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2005 - 19:01 #8
Bør ikke hjælpes mare da han tager sine point selv

http://www.eksperten.dk/spm/607865  du bedes kommentare dette nu!
Avatar billede articfruit Nybegynder
10. april 2005 - 19:29 #9
har du et link til det leadtek?
Avatar billede articfruit Nybegynder
10. april 2005 - 19:36 #10
for mig at se er pov kortet en smule bedre i spec... Det skal også tages med, samt at pov plejer at være en kort for man for MEGET for pengene! Jeg har ikke andre bud end dette pt.!
Avatar billede huset Praktikant
11. april 2005 - 16:31 #11
Bedre i spec??

6800GT har en std core/clock ligemeget hvilket mærke du tager
Avatar billede articfruit Nybegynder
11. april 2005 - 18:40 #12
>>huset beklager, jeg har lige tjekket efter på producenternes hjemmesider, og du har helt ret, det er samme specs, det var blot edbpriser der angav forkerte... :o)
Avatar billede huset Praktikant
11. april 2005 - 18:41 #13
Siger ikke noget hvis ikke jeg ved jeg har ret
Avatar billede huset Praktikant
15. april 2005 - 11:54 #14
kunne det tænkes du kunne finde tid til at oplyse os om sagens gang, eller få lukket dette spørgsmål!
Avatar billede huset Praktikant
27. april 2005 - 18:30 #15
Kunne det tænkes du gad bruge lidt tid på at få lukket her eller givet os den feedback du burde efter at have fået support!?
Avatar billede huset Praktikant
07. maj 2005 - 16:05 #16
Kunne man forestille sig du ville smide lidt feedback til de folk de har givet dig support, eller måske få spørgsmålet lukket?
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:37 #17
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 08:50 #18
Kunne man efterhånden forvente feedback fra dig opretter, eller på anden måde du gad bruge tid på at lukke spørgsmålet igen?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar