Avatar billede anhjch Nybegynder
30. marts 2001 - 00:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

iMac HD til 4400 Mac???

Hejsa

Lad mig sige det med det samme: jeg er ikke klog på Harddiske!

Mit spørgsmål lyder som følger: Jeg har for nylig købt en ny HD til min iMac, og nu står jeg og skal af med den gamle HD. Hd\'en som blev taget ud er den, som sad i iMac\'en ved køb.

Spørgsmålet er om den kan sidde i en ældre mac - nærmere betegnet en PowerMac 4400. Er Harddiskene samme type? Og nu er der ikke noget der brænder af, vel? ;-)
Avatar billede macintosse Nybegynder
30. marts 2001 - 07:31 #1
Nej, de er ikke de samme. Den gamle 4400 er en scsi disk og de nye er kun ata diske, desværre
Avatar billede svs Nybegynder
01. maj 2001 - 17:11 #2
Ikke korrekt pm4400 bruger ata diske så imac disken kan godt bruges i denne. Se evt http://www.info.apple.com/info.apple.com/applespec/applespec.taf?RID=236
Avatar billede anhjch Nybegynder
01. maj 2001 - 22:17 #3
Tak skal du have SVS! Det var lige hvad jeg havde brug for at høre! Men alderen af computeren taget i betragtning skulle man da tro, at den havde de gamle harddiske.

Så kan eg langt om længe komme af med min HD... Herligt!

- aND