Avatar billede casemodding Nybegynder
09. april 2005 - 09:37 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

grafikkort + doom 3 ?

hej igen...

jeg har endelig besluttet mig for at jeg skal have et geforce 6800 gt grafikkort som skal bruges til SLI.....

eftersom de producenter der laver kortet er ret ens er det jo egentligt ligemeget om man køber et gigabyte kort eller et asus....

men så så jeg at alle kort havde bundle software med som fx spil...
så jeg tænkte når kortene nu er ens så kan jeg jo bare vælge den producent der har de bedste spil med....

mit spørgsmål er: hvilken producent sælger et geforce 6800 gt til PCI express MED doom 3, far cry eller et andet godt 1. persons skydespil.... ???

den der finder det nævnte kort med doom3 eller nogle andre gode spil får simpelthen pointene !!!
Avatar billede casemodding Nybegynder
09. april 2005 - 09:41 #1
lille tilføjelse

har kigget lidt på XFX de leverer vist med doom 3... men der er jo også producenter der giver flere spil med.... jeg er ikke så interreseret i prince of persia, da jeg syntes det er kedeligt... men var det noget med at point of view også havde doom 3 med ???
Avatar billede huset Praktikant
09. april 2005 - 09:46 #2
Jeg har selv et fra Leadtek, og med dette fulgte Splinter Cell2 og Prince of persia, men synes da det ville være dumt, at handle et kort ud fra spillet der medfølger.

Spillende du omtaler er jo også "forældet" om ikke andet så FarCry. Din pris vil altid være højere, når der medfølger visse spil

Jeg vil klart anbefale Leadtek, da dette klart er et af de bedste mærker indenfor 6800GT.

http://www.tweakup.dk/article/455/dk/
Avatar billede huset Praktikant
09. april 2005 - 09:48 #3
Point of view har ikke doom 3 med

http://www.tweak.dk/tests2.php?id=402

en fuld version af Tomb Raider: The Angel Of Darkness, Prince Of Persia og Commandos 3.
Avatar billede huset Praktikant
09. april 2005 - 09:55 #4
Det var et svar!
Avatar billede casemodding Nybegynder
09. april 2005 - 10:37 #5
du siger altså at nogle 6800 gt er bedre end andre ???

jeg har bare hørt at der stortset ikke er nogen forskel på på producenterne...
så tænkte jeg at jeg kunne tage det billigste eller det kort med de bedste spil...
Avatar billede huset Praktikant
09. april 2005 - 10:42 #6
Siger ikke 6800GT slå alle de store kort, men siger at Leadtek er et super godt mærke.

Omtaler kortet ud fra egne erdaringer, og diverse test på nettet.
Avatar billede huset Praktikant
09. april 2005 - 10:43 #7
erdaringer = erfaringer
Avatar billede casemodding Nybegynder
09. april 2005 - 10:44 #8
er dette kort et dårlig kort ??? http://www.xfxforce.com/product_view.php?sku=PVT45GUD
Avatar billede huset Praktikant
09. april 2005 - 10:46 #9
Kender dette ikke, men forskellen på de store kort er ikke stor. Dog vil der altid være producenter der er mere klassiske end andre, og nogle man kan være sikre på levere varen 110 %
Avatar billede casemodding Nybegynder
09. april 2005 - 10:46 #10
men er der nogle der kender en side hvor man kan se alt det software der følger med et geforce 6800 gt fra de forskellige producenter ?
Avatar billede huset Praktikant
09. april 2005 - 10:50 #11
Der skal du ind på butikken der sælger omtalte kort. Der findes ikke nogle opslag der forklare indholdet på alle 6800Gt kortene
Avatar billede huset Praktikant
09. april 2005 - 10:51 #12
prøv her http://www.databutikken.com/dk/

Der bestilte jeg selv mit GT. Fik Splinter Cell 2 med og Prince of Persia
Avatar billede casemodding Nybegynder
09. april 2005 - 11:13 #13
ja som jeg nævnte før synes jeg at prince of persia og splinter cell er ret kedelige spil så hvis ikke leadtek er MEGET bedre end alle de andre producenter tror jeg ikke jeg vælger det.....
Avatar billede huset Praktikant
09. april 2005 - 11:59 #14
Læs testen jeg linker til. Som  sagt igen, desto nyesre og meere populære spil, desto dyere grafikkort
Avatar billede casemodding Nybegynder
09. april 2005 - 13:20 #15
hvilket leadtek kort er bedst og nyest ???

så vidt jeg kan se er der en model der hedder     Leadtek WinFast PX6800 GT TDH
og en der hedder leadtek a400....

hvilken en er bedst og nyest ??? på px6800 gt står der at den er kompitabelt med SLI og det gør der ikke på a400 ???
Avatar billede huset Praktikant
09. april 2005 - 13:24 #16
Til AGP
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=97669

Til PCI Express
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=121582

Men vær sikker på dit bundmort understøtter PCI Express, og vær klar over dette kort fylder meget!

A400 er 6800GT/ultra/LE
Avatar billede casemodding Nybegynder
09. april 2005 - 13:53 #17
jaja jeg køber et SLI mobo så det er jo godt nok....

men tror du at dette kort er tykkere end fx. et ganke normalt geforce 6800 gt
http://www.boot.lv/files/img/boot.lv_test_6800_gt_02.jpg ???
Avatar billede huset Praktikant
09. april 2005 - 14:17 #18
Leadtek's er det tykkeste!
Avatar billede huset Praktikant
09. april 2005 - 14:24 #19
Fået svar nok?

Har også besvaret dine problemer her
http://eksperten.dk/spm/607865
Avatar billede casemodding Nybegynder
09. april 2005 - 17:50 #20
ja tak huset du har hjulpet mere end rigeligt selvom jeg ikke helt fik svar på mit oprindelige spørgsmål...
angående det anede spørgsmål læste jeg lige da jeg havde opretet spørgsmålet en test fra bladet alt om data hvor de anbefalede den cpu køler jeg har skrevet....
har allerede købt den :D