Avatar billede casemodding Nybegynder
08. april 2005 - 15:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilket geforce 6800 ultra er bedst ?

hej alle sammen...

jeg har tænkt mig at købe et SLI system her efter min konfirmation og jeg er næsten 100% sikker på at jeg vil have et gefoce 6800 ultra...

her er så mit spørgsmål...

er der forskel på hvilket mærke der laver kortet ?????
er der fx forskel på disse to kort ???
http://www.expressdelivery.dk/asp/index1280.asp?&

og så fx dette: http://www.expressdelivery.dk/asp/index1280.asp?&

der er jo en del i prisforskel men det er den samme GPU og de er begge tilegnet til SLI....

og nu har jeg det jo sådan at jeg har tænkt mig at købe det NYESTE ikke noget der bliver forældet lige med det samme så er der egentlig forskel på hvor gamle kortene er ??? det kunne måske godt være at gigabyten jeg linkede til er dyrere fordi det også er lidt nyere og bedre eller noget ????

165 point på spil
Avatar billede casemodding Nybegynder
08. april 2005 - 15:43 #1
Avatar billede casemodding Nybegynder
08. april 2005 - 15:43 #2
larmer et af kortene mindre end en af de andre ???
Avatar billede lassechr Nybegynder
08. april 2005 - 17:13 #3
jeg tror ikke der er den store forskel på lyden, men som du kan se er der f.eks. fx6600 og fx6600gt.. der er gt så bedre end det andet.. forskellen på larmen er umenneskelig lille ;)
Avatar billede casemodding Nybegynder
08. april 2005 - 21:16 #4
lukket