Avatar billede dreamer Nybegynder
08. april 2005 - 10:41 Der er 1 kommentar

SD - MMC kort på ibm x40

Hej

Jeg har en ibm X40 og har lige købt et MMC kort til min telefon. Det kort vil jeg gerne læse i min bærbar. Umiddelbart er jeg i tvivl om hvorvidt MMC er undersøttet, den har et SD drev og kortet passer og der kommer lys i når man smider kortet i, men der kommer intet drev frem i "Denne Computer" .

Nogen af jer der har nogen erfaringer med dette ? Skal man opdatere en driver og i så fald hvilken ?

/Rune
Avatar billede thov Forsker
08. april 2005 - 14:12 #1
Kortene er forskellige, se her:
http://www.vivitar.com/Products/DigCams/techpops/SD-MMCcards.html
Din X40 kan sikkert ikke læse MMC-kort, løsningen må være en USB kortlæser.