Avatar billede rantnrave Nybegynder
07. april 2005 - 22:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Krav Til Counter-Strike server.

hejsa..

hvad ville det kræve af en Fujitsu Siemens Amilo L 6825
at køre en counter-strike og Ventrilo server samtidig

Specs.:

Ram : 512 MB DDR
Processor : 2.8 GHz
Styresys.: Linux 9.2
Internetforbindelse : 2048/512

håber der er nok specs.
Avatar billede plazm Nybegynder
07. april 2005 - 22:41 #1
Linux 9,2 er et vildt begreb :D
Derudover er linien nok lidt i det mindste, uden at vide det..
Men du skal under alle omstændigheder have flere ram
Avatar billede rantnrave Nybegynder
07. april 2005 - 22:46 #2
okay, har du et bud hvor mange ram? 2048 ?
Avatar billede plazm Nybegynder
07. april 2005 - 23:28 #3
ja det ville være bedre, men prøv evt bare at hoste en dedicated på maskinen og så smid 10 spillere ind og tjek ping
Avatar billede rantnrave Nybegynder
07. april 2005 - 23:35 #4
det er det jeg har prøvet :P og der fucked ping totalt op af og til :)
Avatar billede razzia83 Nybegynder
08. april 2005 - 03:17 #5
Dit problem er den lave upload. Det kræver en del af køre server, jeg mener at man plejer at sige 128 kbit pr. person, så derfor vil din server nok kun kunne køre ordenligt med ca. 4 spillere. Derudover er specifikationerne fine. Jeg har selv tidligere kørt server med en 1400 mhz, med 256 mb ram. Det var dog kun en lan server, men det kunne den sagtens trække.