Avatar billede codenameo2 Nybegynder
07. april 2005 - 18:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

2 bærbare og en ethernet forbindelse

Hej jeg har 2 bærbare computere, hvoraf den ene "pc1" er koblet op til internette via et ethernetkabel. Jeg vil nu meget gerne dele internet forbindelsen med min anden bærbar. Da jeg ikke vil invester i en trådløsrouter vi jeg bruge de indbyggede trådløsenetværkskort.

Det skal lige siges at mit internet er med automatisk ip.
Jeg har prøvet at følge xps guide, dog uden held.

Er der nogen der kan give mig trin for trin hvad jeg skal gøre ved PC1 og PC2 for at få internet på dem begge..

Please hjælp... :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
07. april 2005 - 18:24 #1
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. april 2005 - 03:24 #2
Jeg lægger et svar hvis du kunne bruge mine råd til noget ..
Avatar billede codenameo2 Nybegynder
17. april 2005 - 13:03 #3
Tak for svaret
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. april 2005 - 13:16 #4
Velbekomme og takker for point :)