Avatar billede roma Nybegynder
07. april 2005 - 17:45 Der er 5 kommentarer

CMS music review system

Hej,

Jeg skal lige vide, hvilket cms er bedste til at kunne lave en side med anmeldelser af music albums!?

Findes det i opensource, el ska man betale for et sådant system.

Alt har interrese, så bare nævn hvilke der kan.

System skal primært kunne bruges til at læse anmeldelser og evt. give ratings.

/roma
Avatar billede pehory Nybegynder
07. april 2005 - 18:49 #1
Jeg kender ikke så meget til opensource CMS'erne, men hvis det har interesse kan jeg udvikle det til dig i PHP/MySQL. Dette vil dog koste nogle penge. Jeg kan kontaktes på peter @ peterrytter.dk (email og MSN)
Avatar billede hashkagen Nybegynder
07. april 2005 - 18:51 #2
der af masser af gratis open source cms systemer, bare søg på google http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=cms+Content+Management+System+open+source&btnG=Search

jeg går selv og leder efter et Content Management System for tiden :D
Avatar billede morpheus Nybegynder
07. april 2005 - 19:05 #3
www.fundanemt.com - OpenSource.

FundaNemt har en masse moduler - og så er det dansk! :)
Avatar billede roma Nybegynder
07. april 2005 - 19:11 #4
pehory> Ja, hvis jeg ikke finder andre, så ska jeg nok kontakt dig. Men indtil da, må du godt lige kigge på http://raaga.com/channels/tamil, det ska være ngt lign det.

hashkagen> Har prøvet google. Det er lidt af en stor omgang, og desuden, så synes jeg http://opensourcecms.com er bedre. Men jeg søger netop et specefikt cms. Og mente at der evt. var ngn herinde der kunne komme med at direkte link til en CMS side el ngt.

morpheus> Vil lige kigge på systemet og give besked. HVis det lever op til min forventning, så vender jeg straks tilbage med nogle link.
Avatar billede cybermike Nybegynder
08. april 2005 - 23:47 #5
De fleste opensource CMS'er tager ligesaa lang tid at tilpasse som det ville tage at udvikle nyt selv. Mit raad ville helt klart vaere at faa et udviklet selv, det ville vaere billigst for dig da timeloenen for at faa tilpassset noget eksisterende rimelig sikkert overskrider timeloenen for at kode det system der.

Hvis du er intresseret i en snak om hvordan det kan laves er du velkommen til at kontakte mig. Vi laver altid portabel, sikker og stabil kode. Du kan kontakte mig paa mc@metasecurity.dk hvor vi lige kan udveklse telefonnumre.

  Mvh
Mikkel Christensen