Avatar billede ban_me Nybegynder
07. april 2005 - 17:12 Der er 34 kommentarer og
5 løsninger

HMF logo

Hej eksperter!

Jeg skal bruge et logo til en forening omhandlet RC racing. Havde tænkt mig at logoet skulle være noget i stil med et racing flag, og så bogstarverne HMF.

Ellers er det også tilladt at prøve andet hvis i har nogle gode ideer :)

På forhånd tak
Avatar billede younk-dk Nybegynder
07. april 2005 - 20:32 #1
Avatar billede younk-dk Nybegynder
07. april 2005 - 20:33 #2
Avatar billede ban_me Nybegynder
07. april 2005 - 20:38 #3
Nej, det dur ikke rigtigt. Måske en med lidt større grafisk erfaring!
Avatar billede younk-dk Nybegynder
07. april 2005 - 21:01 #4
Måske skulle du stille et spørgsmål hvor du skriver hvad du vil have... Der er et flag og dine bogstaver er med. Hvad havde du forstillet dig. Og det med grafisk erfaringhed hvad fanden ved du hvad jeg kan. Bliver mega sur når folk der vil have hjælp kritisere en når de ikke ved hvad de vil have.

Så næste gang du siger noget, så sig noget man kan bruge til noget i sted for at lukke røven op og fylde os andre med pis.
Avatar billede bill20 Nybegynder
07. april 2005 - 21:37 #6
Avatar billede younk-dk Nybegynder
07. april 2005 - 21:41 #7
Bills bud er meste kreativt mit eget bud og weblex bud er bare noget tekst, som du nok vil kalde det, med et billede fundet på google(ved at søge på racing flag)
Avatar billede miss-g Seniormester
08. april 2005 - 00:21 #8
Et bud herfra: http://www.nicolin.dk/div/racing.htm

Min kæreste har selv kørt RC racing, så mig en fornøjelse. Nu må vi se om han kommer i gang igen - det er jo en dyr sport *G*
Avatar billede Kengun Praktikant
08. april 2005 - 07:47 #9
http://www.kengun.com/eksperten/607493.jpg (mitt klistermærke fjærnes hvis du kan bruge logoet)
Avatar billede ban_me Nybegynder
08. april 2005 - 11:50 #10
kengun >>
Er vild med din idé. Kan rigtig godt lide flaget bag teksten. Men måske der kan arbejdes lidt videre på din ide ?
Avatar billede sonne Nybegynder
08. april 2005 - 12:39 #11
Avatar billede miss-g Seniormester
08. april 2005 - 13:04 #12
Nej sonne - har fjernet den igen, da Kengun blev valgt *S*
Avatar billede ban_me Nybegynder
08. april 2005 - 13:16 #13
Har ikke valgt det endnu. Sagde bare at jeg var vild med ideen. I andre kan evt. prøve at arbejde videre med den, hvis i har lyst :)
Avatar billede bill20 Nybegynder
08. april 2005 - 17:54 #14
Avatar billede miss-g Seniormester
08. april 2005 - 18:54 #15
Jeg troede også at det var motorcykler (race), men det er det ikke, vel?

Det er fjernstyret biler eller?

Meget relevant at vide, for så er min motorcykel hjælm jo helt ude i skoven *G*
Avatar billede ban_me Nybegynder
08. april 2005 - 22:31 #16
Nej det er det ikke.

Skrev ellers at det var omhandlet RC Racing i mit spørgsmål :)
Anyway - du har nok ret i, at din motorhjelm var lidt ude i skoven ;)
Avatar billede miss-g Seniormester
09. april 2005 - 02:21 #17
Men så forklar lige hvad RC racing er?

Hvis man søger på google får man alle mulige klubber frem som kører med fjernstyret biler *G* (Kæresten mente det var noget Honda relateret, men kom i tvivl da vi søgte)
Avatar billede ban_me Nybegynder
09. april 2005 - 10:00 #18
Mener at RC står for Remote controlled. Altså det er fjernstyret biler. Tænkte på om folk ville arbejde videre på kenguns idé da jeg var vild med den. Eller hvis i selv har en god idé ville det også være top notch ;)

Bill20:
Syntes dit forsøg ser lidt kunstigt/discount agtigt ud.
Avatar billede weblex Nybegynder
09. april 2005 - 12:13 #19
Hvordan ser kenguns forslag ud? :o)
Avatar billede bill20 Nybegynder
09. april 2005 - 13:27 #20
Avatar billede splatpack Nybegynder
09. april 2005 - 16:09 #21
Det er lidt svært at arbejde videre på kegun´s forslag da jeg ikke kan se det...
Avatar billede splatpack Nybegynder
09. april 2005 - 17:00 #22
Her er et bud fra mig.
Jeg ved ikke om det falder i din smag, eller om det overhovdet ligner kegun´s bud

http://splatpack.frac.dk/exp/HMF.jpg

Mit tag fjernes ved point.

Hilsen
Splatpack
Avatar billede ban_me Nybegynder
09. april 2005 - 18:48 #23
NY IDÈ!

Måske noget i stil med GT4 logoet:
http://www.us.playstation.com/Content/OGS/SCUS-97328/Site/
Avatar billede mindfreak Nybegynder
10. april 2005 - 11:36 #24
Avatar billede ban_me Nybegynder
10. april 2005 - 16:11 #25
mindfreak:
Det er da meget fedt. Men måske det kan blive lidt mere symbol agtigt ligesom det i mit link ?
Avatar billede mindfreak Nybegynder
10. april 2005 - 17:02 #26
det kunne det måske nok, men det er lidt sværrere at gøre 3 bogstaver til et symbol - og det er mere tid end eg vil ofre på 200 point. Så skal der andre tal og valutaer på bordet ;)
Avatar billede ban_me Nybegynder
10. april 2005 - 17:27 #27
Hvad med evt. 50,- ?
Avatar billede splatpack Nybegynder
11. april 2005 - 02:29 #28
Undskyld, men hvad sker der for jer... hvorfor er 200 points ikke nok ??, hvis det var mig så ville jeg ikke betale en skid., med mindre at det er en person man kender, eller en der har et eller andet design firma..... og så har man jo nok ikke spurgt her.

Sorry, men det er nu min mening.

Splatpack
Avatar billede bill20 Nybegynder
11. april 2005 - 07:31 #29
Avatar billede gensyn Nybegynder
13. april 2005 - 13:58 #30
Hej du,

jeg har lavet et rimeligt godt logo (á la GT4), men jeg har ikke en hjemmeside hvor jeg kan lægge det ud på. Hvad foreslår du?

mvh Gensyn
Avatar billede Kengun Praktikant
13. april 2005 - 14:16 #31
jeg foreslår www.upitfree.dk ;)
Avatar billede Kengun Praktikant
13. april 2005 - 14:17 #32
direkte link til upload: www.upitfree.dk/upload/
Avatar billede gensyn Nybegynder
13. april 2005 - 14:41 #33
tak til kengun for link til upitfree.dk

mit logo forslag er her:

http://www.upitfree.dk/upload/files/hmf.jpg

Gensyn
Avatar billede ban_me Nybegynder
13. april 2005 - 18:06 #34
gensyn:
Kan godt lide din idé, men syntes ikke rigtig at logoet spiller.
Avatar billede gensyn Nybegynder
14. april 2005 - 08:18 #35
plum:
kan du uddybe det? så prøver jeg igen.
Avatar billede ban_me Nybegynder
14. april 2005 - 14:16 #36
Syntes ikke at der er helt balance i logoet. Syntes også at der er en tand for mange elementer i det.
Avatar billede gensyn Nybegynder
20. april 2005 - 07:06 #37
Jeg forstår måske hvad du mener, men jeg kan ikke rigtig gøre mere ved det pga. mangel på tidog ideer.

Desværre
Avatar billede gensyn Nybegynder
28. april 2005 - 12:55 #38
Avatar billede ban_me Nybegynder
29. april 2005 - 17:00 #39
Bedre, men stadig ikke hvad jeg leder efter!
Takker for hjælpen alle sammen. Point vil blive delt ud!