Avatar billede tune Nybegynder
29. marts 2001 - 20:37 Der er 3 kommentarer

VPN Client opsætning

Mit firma har sat en VPN server op, med Roadwarrier adgang, jeg kender dens IP samt shared secret. Jeg er helt med på at jeg skal lave to forbindelser fra min bærbare, først et opkald til min ISP, derefter lave en VPN forbindelse, og her knækker filmen.

Jeg bruger Safenet/Soft-PK til at verificerer den shared secret, og den er sat korrekt op, det har vores IT fyre gjort, de har også testet og fundet alt OK, så det er altså kun mig der er nøden, og der er svært at indrømme.

Jeg har søgt over alt på nettet efter den korrekte opsætning, men intet virker.

Så et svar om blot at følge guiden i Win2000 hjælper ikke, det har jeg forsøgt.

Men et eller andet må jeg overse.
Avatar billede victor44 Nybegynder
29. marts 2001 - 22:09 #1
Hvad er problemet ?
Verificerer den ikke din shared secret ?

Avatar billede pcn Nybegynder
30. marts 2001 - 15:31 #2
Jeg lytter med, ADSL på tirsdag mod \"samme\" WORK.
pcn
Avatar billede paladin Nybegynder
02. august 2001 - 10:17 #3
Kører du med personal firewall ? Jeg har sæt problemer med symantec slået til !!