Avatar billede petert Forsker
06. april 2005 - 21:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprette skabelon

Jeg har et exel ark hvor jeg kan lave udtræk af omsætnings tal fra forskellige lande i EU.Og skal nu lave en skabelon, hvor jeg eks.vis kan kopirer tallene fra Tyskland over i, og gemme denne som en selvstændig fil.
Jeg skal bruge skabelonen hver måned, således at layoutet ser ens ud og bliver sammentalt til sidst.
Mit problem er at nogle gange er der eks.25 rækker nogle gange 56 rækker. Men altid samme antal kolonnner fra a - h.
Indsættelsen skal altid starte i a5 og kolonnerne g og h skal sammentælles til slut eks.nogle gange i (g 26 h 26) eller (g 57-h57)
Avatar billede petert Forsker
07. april 2005 - 11:55 #1
Er der nogle der har en ide om mit problem ?????
Avatar billede mgraae1 Nybegynder
23. maj 2005 - 12:08 #2
Jeg har haft samme problem, og løste det ved at benytte pivottabeller.

Med disse tabeller kan du, hvis du tillader at vise nul-værdier, få arkene til at se ens ud hver gang, men med opdaterede data.
Avatar billede petert Forsker
21. februar 2007 - 09:53 #3
jeg lukker dette spm.Tak for indlægene
/Petert