Avatar billede hundni Nybegynder
06. april 2005 - 20:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

problemer med tilslutning af sytem panel header på asrock p4v88

hey er lige ved at samle min nye pc og jeg kan ikke få sat de små stik i system panel header rigtig.... manualen beskriver det rigtig dårligt...
Avatar billede lercke Nybegynder
06. april 2005 - 21:27 #1
Der skulle gerne være 2 ledninger fra den diode som skal lyse når compurteren er tændt, de skal tilslutes PLED + og PLED -.
Der er også 2 ledninger fra den diode som blinker når harddisken arbejder, de skal tilslutes HDLED + og HDLED -. hvis det ikke virker så byt + og - om, da en diode kun virker hvis den får spænding den rigtige vej.

Power knappen har også 2 ledninger de skal tilslutes PWRBTN# og GND.
Reset knappen har også 2 ledninger de skal tilslutes RESET# og GND.

Håber du kan bruge det..
Avatar billede dayoff Nybegynder
07. april 2005 - 15:27 #2
Hundni jeg har det samme bundkort, du ved vel ikke hvor stor en cpu der højst kan sidde på det bundkort ? altså hvor hurtig det max kan tage?
Avatar billede reving Nybegynder
07. april 2005 - 16:17 #3
Avatar billede reving Nybegynder
07. april 2005 - 16:19 #4
Avatar billede dayoff Nybegynder
07. april 2005 - 17:52 #5
ok tak reving
Avatar billede lercke Nybegynder
07. april 2005 - 18:59 #6
Kunne du bruge det jeg skrev?