Avatar billede over-load Nybegynder
06. april 2005 - 19:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

genstart efter brug af WinUD

Når jeg har installeret en update fra WinUD, og jeg vel at mærke har installeret sp2, spørg den mig med, tjahh, 5 mins mellemrum om jeg vil genstarte. hvilket er en pain in the ass hvis man ikke ønsker dette, af den ene eller den anden grund. Kan dettes slåes fra? og hvor`?
Avatar billede ikersen Nybegynder
06. april 2005 - 20:11 #1
Tag og vend dit kabinet på hovedet! Så bliver din pc så befippet at den glemmer alt om genstart og andre finurligheder!
Avatar billede leif Seniormester
06. april 2005 - 20:26 #2
ikersen -> ?

Mener ikke du kan slå det fra andet end at du kan sætte din maskine til automatisk at hente opdateringer og ved Luk kan du vælge at Lukke og Installere Opdateringer.
Avatar billede hcma Novice
06. april 2005 - 21:35 #3
ikersen >>  hvad mener du????
Avatar billede over-load Nybegynder
06. april 2005 - 22:48 #4
jeg tror ikersen forstår mit spørgsmål, men ikke bryder sig om mit mål ^^

Efter jeg har installeret en opdatering, beder den om jeg skal genstarte. Hvis jeg er i en situation hvor dette er ikke kan lade sig gøre, ville jeg gerne kunne slå det fra. Altså forespørgslen efter en genstart!
Avatar billede over-load Nybegynder
11. april 2005 - 19:22 #5
NÅH!