Avatar billede tlb18 Nybegynder
06. april 2005 - 19:13 Der er 7 kommentarer

gør website ofline tilgængelig

jeg skal bruge vestas.dk som offline hjemmeside
problemet er når jeg vil offline gøre siden gemmer den det et sted på comp jeg ik ved hvor er. Jeg skal kunne smide "genvejen" over på en cd så jeg kan se siden et andet sted uden internet. og på en anden computer..

HVORDAN og hvor ligger de filer der skal lægges over på en cd

HJÆÆÆLP

VH
Troels Brink
tl-brink@ofir.dk
Avatar billede ckh Nybegynder
06. april 2005 - 19:15 #1
Det bliver nok lidt et problem at se www.vestas.dk offline når de benytter asp... Det foudsætter jo at en server og en client "snakker sammen"....
Avatar billede tlb18 Nybegynder
06. april 2005 - 19:16 #2
ok dvs det kan ikke lade sig gøre
Avatar billede ckh Nybegynder
06. april 2005 - 19:21 #3
Ikke med mindre du har adgang til at få samtlige filer (inkl. asp-filerne) ned på din offline-maskine, og installerer en server (inkl. database) på din maskine. Så kunne det i princippet godt lade sig gøre.

-> client laver en forespørgsel til server -> server svarer og sender resultatet tilbage til clienten -> resultat ses så på brugerens skærm
Avatar billede kalp Novice
06. april 2005 - 19:24 #4
ckh>> jeg vil lige gøre dig opmærksom på han IKKE kan downloade ASP, men html'en der er på siden! så jo han kan godt downloade sidens indhold
Avatar billede ckh Nybegynder
06. april 2005 - 19:27 #5
kalp>> Ved jeg skam godt :) Måske udtrykte jeg mig bare dårligt... med "få samtlige filer" mente jeg netop at vestas er nødt til at udlevere asp-filerne og databasestrukturen da de ikke kan downloades
Avatar billede kalp Novice
06. april 2005 - 19:30 #6
ahh okay fint nok:) men hvis det bare er design, html og tekst der skal bruges kan man i hvertfald fint stadig hente den:)
Avatar billede ckh Nybegynder
16. marts 2006 - 01:58 #7
Mon ikke du skulle lukke spørgsmålet mester? :)