Avatar billede forzagf Nybegynder
06. april 2005 - 14:25 Der er 2 kommentarer

Hjælp søges til valg af PDA!

Jeg er på udkig efter en pda og jeg har nogle krav til den:

- Skal kunne ringe og kunne sms (ikke alle pda kan)
- må max koste 4000 kr.
- skal kunne optage video og tage billeder i god kvalitet
- skal have god plads til data (video, billeder osv.)
- procesessor på minimum 300 mhz.
- skal være stabil og brugervenlig

Er helt på bar bund... da der findes så mange..
Nogen der kan hjælpe med et valg og evt. har nogle erfaringer eller anbefalinger?
Avatar billede leifleif Nybegynder
07. april 2005 - 09:16 #1
Overvej igen om det nu også er så smart at have alle tre funktioner i en kasse. Normalt vil det betyde, at de enkelte funktioner ikke er helt optimale. Telefonen bliver for stor og klodset, hvis skærmen virkelig skal kunne bruges til noget fronuftigt - og omvendt. Kameraet vil næppe indeholde alle smarte funktioner, ligesom objektivets kvalitet er afgørende for de helt gode billeder. Tænk også på strømforbruget. Der kan let findes rigtig mange lignende argumnter. Mit råd: Køb hver del for sig, så blir' du glad ...

Med venlig hilsen
Leif B.

Mvh
Avatar billede _carsten Nybegynder
07. april 2005 - 18:02 #2
Enig med Leif B langt hen ad vejen.

Har selv en HP 6340, kan det hele og lidt til, men som telefon er det altså lidt af en spade at rende rundt med - og jeg gør det kun fordi jeg i det daglige har brug for pda'en og derfor ikke vil rende rundt med både pda og telefon.

Er pda'en kun noget du primært vil bruge til navigation, så køb dem hver for sig,
det er nemlig KUN de første 2-3 uger det er sjovt at side og lege med pda'en, så bliver det hverdag igen !