Avatar billede peter1980 Nybegynder
06. april 2005 - 14:20 Der er 5 kommentarer

Software/Isight/Logitech/Overvågning

Hejsa!
Jeg må lige lægge ud med.... Jeg ved ikke om det er den rette kategori, nu prøver jeg, jeg syntes ikke jeg kunne finde en program afdeling fo mac?
Men.... Jeg har et logitech Quickcam 4000 sat til min Mac, på min gamle windows pc, var Imagestudio med som mange kender, med faciliteter som overvågning, optagelse af billeder og video klip.
Jeg har nu hentet det der er til mac fra logitech´s hjemmeside, men finder det utilstrækkeligt i forhold til hvad der var med af software til pc versionen...
Jeg savner dog mest funktionen Overvågning, hvor den gemte videoklip ved bevægelse...
Jeg har dog fundet lidt, men det jeg fandt Kcam(vstnok) det tog kun billeder, det jeg skal bruge er film/klip i når en given bevægelse(justerbar størrelse) registreres...

En anden ting, hvodan er software/mulighederne med Isight cammet?

På forhånd tak
Avatar billede nicolai_thomsen Nybegynder
18. maj 2005 - 10:03 #1
Isight virker med de fleste af de programmer jeg har set, og er efter min mening alle pengene værd.

mht. software kan du kigge lidt på KeyCamX. Det opfylder ihf. mine behov udover videkonference.
Avatar billede doctor_mac Nybegynder
03. november 2005 - 00:12 #2
Detteher må være svaret på dine bønner: http://www.securityspy.com/
Avatar billede doctor_mac Nybegynder
03. november 2005 - 00:18 #3
Avatar billede peter1980 Nybegynder
03. november 2005 - 00:24 #4
takker for svarene! det var kanon!
Avatar billede peter1980 Nybegynder
03. november 2005 - 00:29 #5
pr'ver lige at lukke her...