Avatar billede stemme Nybegynder
06. april 2005 - 14:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Strøm svigt på GFX 6600GT

Hej.

Jeg har et problem jeg håber der nogle der kan hjælpe med.

Jeg købte et 6600GT apg kort for nogen tid siden, og det har kørt fint.. lige indtil at jeg skifte bundkort.
jeg gik fra en 2400+ xp (med 512ram) til 3.2 barton xp + nye ram (hyperx 2x512) + nyt bundkort..
Det nye bundkort kunne dog ikke tage det lille stik på 4 ben der ligner det alm strøm stik til bundkortet, bar en mini udgave.

nu kommer windows op og siger der ikke kommer nok strøm til gfx kortet efter jeg har spillet nogen tid. nogle gange slukker computeren også bar sådan pludselig.
Hvordan finder jeg ud af om det er bundkortet eller strøm, den er gal med?

Hilsen Stemme..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. april 2005 - 14:09 #1
Det ER helt sikkert strøm. Din nye Barton bruger en del mere strøm end din gamle cpu og det gør at der ikke er strøm nok til grafikkortet. Så du må nok ud og investere i en ny kraftigere strømforsyning.
Avatar billede stemme Nybegynder
06. april 2005 - 14:12 #2
okey.. tak tonny..
jeg glemte dog at sige at det er en 350w strømforsyning der sidder i.
hvis der er andre der har noget, er i stadig velkommen til at give mig svar.
Avatar billede stemme Nybegynder
06. april 2005 - 14:31 #3
hvordan giver jeg point i dette system?? jeg er nybegynder ;-)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. april 2005 - 14:37 #4
Jeg lægger et svar, og hvis du er tilfreds med svaret, så kan du markere mit navn nede til venstre og trykke accepter.
Ellers så vent og se om der kommer andre bud/forslag.
Avatar billede stemme Nybegynder
06. april 2005 - 14:39 #5
sådan.. tak..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
06. april 2005 - 14:43 #6
Velbekomme og takker for point :)