Avatar billede phm1970 Mester
06. april 2005 - 13:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvad der det bedste økonomiprogram?

Hvilket økonomi program er det bedste til en mindre (ansatte) rådgivende virksomhed..

Vi har ikke  lager, bruger ikke løn eller faktura modul..
Vi har idag Navision version 1.01 (eller noget i den stil)
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. april 2005 - 13:39 #1
Jeg ville nok starte med at kikke på Stones Summasumarum. og hvis du gerne vil kunne fakturere dine konsulenters tid, så kontakt Markonomi der har et meget brugt system der er lavet til dette
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. april 2005 - 17:29 #2
Jo - det ka' anbefales. Læs mere herfra: http://www.summarum.dk/
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. april 2005 - 17:30 #3
Bruger selv summmarum og er utrolig glad for det, men har hørt flere sige at de er glade for de online økonomisystemer som f.eks. www.e-comonic.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. april 2005 - 17:31 #4
og det var selvfølgelig www.e-conomic.dk istedet, der er også en artikel omkring det her  http://webmaster.hephey.dk/guide/105/
Avatar billede mikeqphone Nybegynder
07. april 2005 - 02:31 #5
Af andre online økonomisystemer er der www.revilution.dk
Avatar billede hardyc Nybegynder
10. april 2005 - 21:12 #6
det er meget nødvendig at hvide hvilke hvilken rådgivning du arbejder med, hvis det er projekter skal du have et økonomiprogram med timeregnskab og projektstyring evr atin økonomisystem ca 10.000 kr.

hilszen revisor
hardy
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. april 2005 - 21:21 #7
undskyld for spam i denne tråd, men hardyc har du en mail adresse du kan kontaktes på eller vil du sende en mail til martin@tygsen.dk? på forhånd tak
Avatar billede hardyc Nybegynder
11. april 2005 - 00:10 #8
ja det har jeg

mail: hardyc@ofir.dk

men jeg er i gang med at lave regnskaber her i nat så jeg kikker kun hver halve time

hilsen

Hardyc
Avatar billede phm1970 Mester
21. april 2005 - 15:43 #9
Jeg er sikker på at stones er et godt program, men det er for ukendt, og ingen umiddelbar support.
Online økonomisystemer, er billige og en rigtig god ide, men data'ene ligger ikke fysisk hos os, og arbejdsrutinerne vil skulle laves om.
Egentlig mener jeg bare om der er et alternativ til navision.. vi har time/sag program, det er ren bogføring.. uden løn uden lager uden fakturaer...
måske c5 ?
Avatar billede phm1970 Mester
17. september 2007 - 16:36 #10
lukker...