Avatar billede alligator Nybegynder
06. april 2005 - 11:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søgning i access database

Jeg prøvet i øjeblikket at lave en søgesystem til mine medarbejder. Jeg har en masse enkelt data:
Produkt navn - Links til produkt beskrivelse - vare til produktet
Det er kun 3 felter, så det er laver meget simpelt. Det jeg nu ville have er at folk skal kunne søge på produkt navnet.
SP 500 - www.sp500.dk - Olie, klude, vand.
Overstående kunne være taget fra tabellerne. De skal så kunne skrive f.eks. 500 i et felt og så få alle de resultater op hvor produktnavnet starter med 500.

Jeg ved ikke helt hvordan man laver en sådan søgefunktion i access så jeg håber der er nogen der kan hjælpe!

På forhånd tak
/Alligator
06. april 2005 - 11:16 #1
prøv at kigge på http://www.makeiteasy.dk/eksempler/Downloads.htm

Funktionen hedder "Filter og søgefunktion"

Måske kan det give lidt inspiration...
Avatar billede alligator Nybegynder
06. april 2005 - 12:07 #2
Jamen det ser jo ud til at være hvad jeg skal bruge, tak for hjælpen :)

/Alligator
06. april 2005 - 13:56 #3
Super! Lukker du så ikke lige spørgsmålet?

pfh tak
Avatar billede alligator Nybegynder
06. april 2005 - 15:31 #4
Hmm jeg er ikke så stærk til det her, men er den lukket nu ?

/Alligator
06. april 2005 - 15:33 #5
Ikke helt ;o)

Du skal først klikke på mit navn i boksen og derefter på Accepter!

Når Accecpter-knappen er væk, så er spørgsmålet lukket ;o)

PS: Du er langt fra den eneste, som har problemer med det....
06. april 2005 - 15:59 #6
Driller den stadig?
Avatar billede alligator Nybegynder
06. april 2005 - 19:23 #7
Det var bedre, jeg trykkede bare på accept, men tak for hjælpen!

/Alligator
06. april 2005 - 20:55 #8
Super - tak skal du have :o)