Avatar billede rucer Nybegynder
29. marts 2001 - 16:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Open browser window

hej
jeg har lavet et link, og nu lavet det til et OPEN BROWSER WINDOW. men jeg kan ikke trykke på mit link men jeg skal bare køre hen over.... Hvordan laver jeg sådan at når jeg trykker, vil linket åben i browser window.
Hilsen Rucer
Avatar billede whatever Nybegynder
29. marts 2001 - 17:04 #1
Prøv at sende koden.

Jeg kunne forestille mig at du har lavet en onMouseOver istedet for OnMouseClick.

Avatar billede rucer Nybegynder
29. marts 2001 - 17:08 #2
Hej
jeg kan ikke tage onMouseClik..... jeg ved ikke hvorfor..

Hilsen rucer
Avatar billede whatever Nybegynder
29. marts 2001 - 17:09 #3
Du kan jo også skrive href=\"java script:denfunktionsomåbnervinduet\"

Avatar billede rucer Nybegynder
29. marts 2001 - 17:21 #4
Hvad mener du jeg forstår ikke helt...Men hvorfor kan jeg ikke finde OnMouseClik...

H.Rucer
Avatar billede whatever Nybegynder
29. marts 2001 - 17:51 #5
Prøv at sende filen til min e-mail, så kikker jeg på den.

Jens
jbs@imma.dk