Avatar billede melise Nybegynder
05. april 2005 - 14:47 Der er 11 kommentarer

Habba Habba Sut Sut

Hejsa jeg har lige et spørgsmål som jeg håber der er en der kender svaret på og det er hvem der har lavet sangen: Habba Habba Sut Sut og hvor man kan finde den henne. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe da jeg synes at den er helt vildt god knus
Avatar billede busschou Praktikant
05. april 2005 - 14:52 #1
Følger lige med ... for ja den er god
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
05. april 2005 - 14:54 #2
Jeg mener det er en tysk gruppe der hedder "Trio"?

Men er ikke sikker!

mvh
Mads
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. april 2005 - 14:54 #3
Den er lavet af svenske Karamba og du kan desværre ikke hente den lovligt, Det er ikke engang sikkert den findes på CD
Avatar billede busschou Praktikant
05. april 2005 - 15:03 #4
lidt søgning siger at de hedder Caramba og er svenske
En cd samling med det ene nummer iblandt kan fåes her
http://www.ginza.se/index.aspx?artnr=23268
Avatar billede kox Nybegynder
05. april 2005 - 15:04 #5
ebaobanansat a nam nam osv i samme dur, tilslutter mig foxmulder, de er tyske og hedder (hed) trio
Avatar billede busschou Praktikant
05. april 2005 - 15:05 #6
Avatar billede busschou Praktikant
05. april 2005 - 15:23 #7
ja se hvordan er det nu lige ekspertens regler er...må jo ikke give links til ulovligt materiale...hmm
Har fundet et link til et forum ..hvori forumet der er et link til sangen
LOL.. men er det så forkert at give linket til forumet?
Avatar billede kox Nybegynder
05. april 2005 - 15:26 #8
Heureka! endelig fandt jeg noget, http://www.crapfromthepast.com/playlists/kfai01.htm scroll ned til program 9 og ca. 8minutter og 5 sekunder inde starter sagerne. vist godt nok en version med nogle helt tredie, men det er jo ikke den dybeste tekst at synge :o)
Avatar billede melise Nybegynder
05. april 2005 - 15:47 #9
Tak for alle svarene jeg har selv fundet et sted hvor man kan finde sangen og har c
vist også bestilt den på biblioteket men der står på nettet at det var en der hedder:Clan STIVAN der lavede den for mange år siden
Avatar billede bulbous Nybegynder
07. april 2005 - 11:45 #10
Det er nu Caramba, der gjorde den kendt...
Avatar billede busschou Praktikant
20. april 2005 - 13:15 #11
melise >> lukketid ? ;o)