Avatar billede crn Nybegynder
05. april 2005 - 12:34 Der er 9 kommentarer

Outlook: advisering om ny post

Hvordan får man outlook2000 til at vise en lille kuvert i windows status linie (ved klokken) når der er kommet post
Avatar billede kox Nybegynder
05. april 2005 - 12:48 #1
I outlook 2003 er det sådan her, mon det er det samme...?
Indstillinger > fanebladet indstillinger > vælg e-mail-indstillinger vælg avancerede indstillinger her kan du vælge hvad der sker når der modtages nye mails...
Avatar billede vejmand Juniormester
05. april 2005 - 12:49 #2
Funktioner -> Indstillinger -> Indstillinger -> E-mail indstillinger -> Flueben i "Vis en besked modtagelse af ny post"
Avatar billede vejmand Juniormester
05. april 2005 - 12:50 #3
Sorry kox, skrev min besked mens du postede dit.  c",)
Avatar billede kox Nybegynder
05. april 2005 - 12:52 #4
gør ingenting, jeg kan se at jeg fik et 'funktioner' for lidt med :o)
Avatar billede crn Nybegynder
05. april 2005 - 13:01 #5
Den er jeg med på, så kommer der et vindue med besked om at jeg har fået ny post.
Det jeg gerne ville have var at der kom en gul konvelut nederst i højre hjørne ved klokken. Det har jeg set på en maskine, men kan ikke finde hvor det er slået til, så konveluten kommer frem.
Avatar billede kox Nybegynder
05. april 2005 - 13:11 #6
på min er der under avancerede indstillinger et punkt der hedder 'vis konvolutikon...', men måske er det slet ikke muligt på 2000...
Avatar billede crn Nybegynder
05. april 2005 - 13:16 #7
Nej, der er kun "afspil lyd"  og "skift kortvarigt musemarkør", men konvolutten kommer alligevel frem
Avatar billede lx2ba Novice
13. april 2005 - 20:27 #8
Det er en sær historie!
I min Outlook2K fungerer det med den omtalte konvolutikon; men jeg kan absolut ikke finde ud af, hvordan den slås til/fra, - jeg agter at fortsætte eftersøgningen  :<)
Avatar billede lx2ba Novice
13. april 2005 - 20:28 #9
Når cursoren stilles over konvolutikon kommer der boble frem: "Der er nye uåbnede emner".