Avatar billede nire Nybegynder
05. april 2005 - 12:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Automatisk med stort efter punktum. Fjern/tilføj

Jeg er på arbejde gået over til Word pro....Kunne ikke finde dette i listen, men dem som pruger denne pakke kan vel hjælpe.
Jeg skal som var nemt i Word ind og fjerne denne service................Kan simpelthen ikke finde vej ...
Kan nogen hjælpe?
Avatar billede sjap Praktikant
05. april 2005 - 16:29 #1
Fandt et sted, hvor de slår funktionen til. Med lidt held er det jo samme sted, den slås fra:

SmartCorrect helps you by automatically replacing any unintended upper case letter by the lower case letter. This can be activated or deactivated form Edit > SmartCorrect. Check or uncheck the Correct TWo INitial Capitals check box to enable or disable the deature.
Avatar billede nire Nybegynder
06. april 2005 - 08:23 #2
Hvor finder jeg dette?
Jeg har en dansk version
Avatar billede sjap Praktikant
06. april 2005 - 09:02 #3
Tjah. I Rediger (Edit) menuen må der være et menupunkt, der hedder SmartCorrect eller lignende. Det kan selvfølgelig også være oversat til dansk (selvom de vistnok
har varemærke-registreret navnet), men så må du lede efter noget, der ligner.
Avatar billede nire Nybegynder
06. april 2005 - 09:09 #4
Nej den ligger ikke der.
Avatar billede sjap Praktikant
06. april 2005 - 09:14 #5
Som du nok allerede har gættet, så har jeg ikke en Word Pro liggende - så det bliver rent gæt fra min side. Håber det er ok - der er jo p.t. ikke andre, der har meldt sig under fanerne.

Har du checket i hjælpen? Søg eventuelt efter "SmartCorrect", "autokorrektur", "automatisk" eller "korrektur". Måske kan du også søge efter "stort" sammen med "bogstav" eller "første bogstav" eller "førstebogstav".

Håber du kan finde noget - jeg er lige ude et par timer.
Avatar billede nire Nybegynder
06. april 2005 - 09:21 #6
Ja ...Alt har jeg prøvet.
Avatar billede sjap Praktikant
06. april 2005 - 10:53 #7
Så må jeg desværre stå af. Prøv evt. at kontakte IBM - er det ikke dem, der har overtaget Lotus?
Avatar billede japping Nybegynder
08. maj 2006 - 17:55 #8
luk alle dine spørgsmål ........
Avatar billede nire Nybegynder
08. maj 2006 - 20:04 #9
japping. har du ikke noget du kan lave ........et job eller noget hvor du kan bruge din enorme energi!!!