Avatar billede discodvaergen Nybegynder
05. april 2005 - 10:53 Der er 4 kommentarer

Installation af Sata Harddisk

Hej..

jeg har lige købt nyt mob, processor, harddisk og processor. Nu har jeg bare et problem.

Jeg vil jo gerne installere xp på min nye sata-disk, så jeg bruger den som styredisk. Men når jeg kommer ind i WInxp installationen og har partioneret harddisken ind i flere mindre partioner, og så skal til at formatere dem, så kan den ikke..

Hvordan kan det være ?? og hvordan kan jeg løse dette problem ??
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2005 - 10:58 #1
Kommer den ikke med en fejl ?
Avatar billede discodvaergen Nybegynder
05. april 2005 - 11:07 #2
jo, kan ikke lige huske hvad det er den skriver !
Avatar billede bootie Nybegynder
05. april 2005 - 11:36 #3
Køre dit bundkort med RAID controller?
Det er meget muligt at du skal installere et 3. parts RAID controller driver for det funger..

Og dog. Jeg mener at kommer du helt ind til at partitionere disken her den vel det den skal bruge..

Hvad med bare at lave een partition og så efterfølgende parte den op i det du skal bruge? Windows installations partitions program er ikke den bedste
Avatar billede haverslev Novice
05. april 2005 - 11:59 #4