Avatar billede troels_holm Nybegynder
05. april 2005 - 10:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DVD-film m. bål og akvarium

Hej!

Har en gang set en dvd-film med bålsted, hvor der var valgmulighed mellem flere bålsteder. Men har også set en film med akvarium som var lidt hyggestemning. Mener at det var på samme dvd, men har ikke kunnet finde et dansk firma som solgte den. Håber I kan hjælpe mig med at finde den eller en lignende. Men helst danske firmaer.
Avatar billede hygge Nybegynder
05. april 2005 - 10:34 #1
TP-musik har en med bål. Men jeg ved ikke om de stadig har den.
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2005 - 10:45 #2
De har den hos Laserdisken - er dog ikke på lager.
Men skriv/ring til dem og hør hvornår de kan ha' den hjemme:

http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=10306170082145873
Avatar billede troels_holm Nybegynder
11. april 2005 - 09:29 #3
Har fundet en dvd, med både bål, akvarium og atmosfære til 89,- hvis der var andre som er interesseret i den. den er total hygge om aftenen når det er mørkt. Købt hos cdon.com (Håber ikke at det er imod reglerne at "reklamere", men kan ligeså godt sige det før andre spørger. Lukker..