Avatar billede trs Nybegynder
04. april 2005 - 21:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af Linksys accespoint.

Jeg forsøger at få nået trådløst netværk op at køre, men kan ikke få adgang til accespointet

Når jeg kører opsætningscd'en til accespointet kan det ikke få kontakt. Det er tilsluttet via switch i alm netværk.

Går ud fra det er noget i routeren der skal ændres. Men hvad???
Har Cybercity ADSL Routeren er en Aethra StarVoice 1020
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2005 - 21:56 #1
Det kunne være din Mac-adresse som skal tilføjes..prøv evt at sætte kabel i for at nå kontakt
Avatar billede trs Nybegynder
04. april 2005 - 22:01 #2
I følge manualen skal jeg tilslutte accespointet via hub/switch med standart netværkskabel. Det har jeg gjort,men får ikke kontakt. (Mine trådløse netkort har kontakt med accespointet, det skal bare sættes op.)
Avatar billede trs Nybegynder
04. april 2005 - 22:02 #3
der er heller ikke adgang til internettet via accesspointet
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2005 - 22:02 #4
jeg kan ikke huske sidst jeg har læst en manual og du burde i virkeligheden gøre hvad der står der. Men prøv alligevel lige at sætte kablet direkte fra pc til access point og se om du kan sætte noget op derfra
Avatar billede trs Nybegynder
04. april 2005 - 22:06 #5
det giver samme resultat
Avatar billede kenp Novice
04. april 2005 - 23:20 #6
kunne tænkes at dit AP har en ip-adresse uden for den range af ip-adresser som dit normale netværk har, se i din manual for hilken ip AP har giv din computer en ip inden for samme område. nu skulle du kunne logge ind i ap, og ændre den til at komme på samme net.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. april 2005 - 08:12 #7
Prøv at resette dit access point. Hold knappen inde i mindst 10 sekunder.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. april 2005 - 08:12 #8
Hvilket Linksys produkt er der tale om?
Avatar billede trs Nybegynder
05. april 2005 - 21:54 #9
Har fået det til at virke. Kørte setup cd'en på den anden pc i netværket og ingen probs.
Avatar billede trs Nybegynder
29. juli 2005 - 11:35 #10
lukker