Avatar billede cooler Nybegynder
29. marts 2001 - 14:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Væskekøler CoolerKit F120 Erfaringer.

Hej alle eksperter !
Er der nogen der har erfaring med montering af CoolerKit F120, kan der anvendes Arctic Silver II, giver en standard 300w (ASUS HX 08 ATX)strøm nok....T-Bird 1ghz,256mb Apacer VC,2 cd-drev, 2 hdd, 2 net-kort, GForce256, SB live!
Avatar billede stussy Nybegynder
29. marts 2001 - 16:42 #1
Hvis det er uden Peltier element/er så er 300W nok mener jeg ... Hvis sættet køres sammen med peltier skal du have noget eksta power, f.eks en 235W PSU ved siden.

mvh/stussy
Avatar billede cooler Nybegynder
29. marts 2001 - 19:27 #2
Hej Stussy !
Det ER med indbygget 80W peltier & varmeelement(kondensfjerner), så ææææhhee jeg må kikke efter en større PSU, har set en 430W LOW NOICE med 92mm 1700rmp papst blæser...ellers tak for svaret !
Michael...
Avatar billede cooler Nybegynder
02. april 2001 - 20:58 #3
Her en grim erfaring vedr. CoolerKit F 120.
Da jeg efter 5-6 timers montering af vandkøler(passer næsten for godt i Aopen HX 08), samt tilpasset slanger, monteret vandpumpen osv...osv... Endelig kun manglede at monterer kølehovedet, trykkede jeg hovedet de ca. 2mm ind
mod CPUén og drejede plastikfingerskruen ned til
Kobberet(IKKE STRAMMEDE!)- knækkede venstre holder på soklen....SÅ VÆR OPMÆRKSOM på at købe
en \"rigtig\" holder til F.eks. ASUS A7V som kan skrues fast i de 4 huller i moboét !!! Iøvrigt
er det monteret 4 Watt \"anti-kondens-varme-legeme\"
(et papirtyndt stykke plastik med kobberbaner)
MEGET glat og med vægten af kølerhovedet samt slanger - ser jeg det stort set umuligt at holde på plads !! ANDRE ERFARINGER GODE/SLEMME ØNSKES !
Avatar billede idig2 Nybegynder
01. august 2002 - 00:01 #4
HAVDE: en meget varm Amd TB 1000@1533/133 AXIA core på ca 52c i brug
HAR: nu en omgang vandkøling fra coolerkit, en Amd 1000@1533/133 på 38c
Sidenhen ha jeg købt en 50,7watt peltier og en køleblok og bixet det på min GF4 440MX så den kører med en Core på 325 STABIL , den ny cpu temp reading med (samme program) MBM5,xx 45c    Men ellers er det OK.