Avatar billede michaeljuul Nybegynder
04. april 2005 - 18:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Excel og Makro

Findes der en måde og få excel i ens PDA til at afvikle makro?
Evt. en helt ny excel version.
Avatar billede mogli Nybegynder
04. april 2005 - 19:43 #1
Hej MichaelJuhl

Mener at den eneste måde hvorpå at man kan få afviklet makro (og for den sags skyld passwordbeskyttede excelfiler) er at bruge et andet excelprogram end det indbygget.

Et forslag kunne være http://www.byedesign.freeserve.co.uk/ som har væsentligt flere funktioner en microsofts egen. Der er link til download i bunden af siden. Der findes en "freeware" version af programmet, forstået på den måde, at der kommer en pop-up hver gang man starter programmet. Mere info og skærmbilleder findes på siden.
Avatar billede michaeljuul Nybegynder
04. april 2005 - 19:49 #2
Tak for det :-) Jeg kigge på det.