Avatar billede xvid Seniormester
03. april 2005 - 22:11 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

logo søges

Hej Alle

Jeg vil gerne høre om der er nogen der kan hjælpe mig med et logo som skal hede

SRC

på forhånd tak
Avatar billede miss-g Seniormester
03. april 2005 - 22:23 #1
Det kan vi sikkert godt, men lidt mere info tak.

Farver, er det til et firma eller personligt - hvad skal det udstråle - hvad sælger firmaet osv.
Avatar billede xvid Seniormester
03. april 2005 - 22:29 #2
det er bare til min side

jeg vil gerne se nogen forslag til et logo hvis der er nogen der har nogen

jeg er åben for alt :-)
Avatar billede froggy51 Nybegynder
03. april 2005 - 22:37 #3
Ja, men det er vigtigt at vide hvilken målgruppe logoet skal henvende sig til og hvilket produkt/produkter logoet skal stå for.
Det er jo ikke helt ligegyldigt, om det er et blikkenslagerfirma eller en damefrisør - blot for at gøre forskellen tydelig, så forestil dig firmanavnet "Bassemands Beton" skrevet med sirligt svungne bogstaver a la overskriften på et "Tillykke med 60'års-dagen" fødselsdagskort - det duer li'som ikke, vel?
Kom med lidt flere facts - og da jeg er helt ny herinde, ved jeg ikke, hvordan vi kommer i kontakt med hinanden, men jeg vil gerne hjælpe dig med logoet.

Froggy51
Avatar billede miss-g Seniormester
04. april 2005 - 00:18 #4
Og er det et reelt logo - eller er det i virkeligheden en banner (bred firkant til toppen af hjemmesiden)?

I såfald - hvilken størrelse, og igen farver?

Vi kan ikke rigtig udføre opgaven uden facts!
Avatar billede xvid Seniormester
04. april 2005 - 20:21 #5
jeg er i gang med at lave min side og jeg er ikke særlig go tegner, jeg laver en side så mine venner kan gå ind på den, målgruppe det må så være unge, noget der fanger blik, noget som man tænker over og nej det er ikke et banner
Avatar billede xvid Seniormester
20. september 2005 - 21:11 #6
luk